Hvordan gemmer jeg mine frames
Fra : Dennis

Dato : 24-01-01 21:41

Jeg har et større problem, synes jeg selv. Jeg bruger Stones til at
lave mine rammer og så åbner jeg dem i Frontpage 2000, og arbejder
videre på dem der. Så gemmer jeg dem, men når jeg så vil åbne dem
igen, på et senere tidspunkt, så bliver siderne åbnet hver for sig og
ikke som en side med 2 frames.

Hvordan gør jeg så siden bliver åbnet med begge sider åbnet i hver
deres frames? Hvad når jeg skal have dem på nettet. Vil de så også
blive åbnet som hver sin side, eller vil det ikke være samlet på en
side.?

Håber nogen kan forstå dette lidt af det jeg har skrevet og kan hjælpe
mig lidt videre!!!!

Dennisi

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-01-01 23:52

Hej Dennis

En side med to frames (typisk indhold og hoved = content og main) består
faktisk af 3 html-sider - hver frame er en side for sig, og så er der den
side, der binder det hele sammen = framesiden.
Jeg ville foreslå, at du i FP laver din frameside (altså den, der binder det
hele sammen...), og når du har valgt layoutet (indhold og hovedside, top og
bund - eller hvad du nu vil have), så henter du dine eksisterende sider fra
Stone ind i framen og gemmer hele molevitten.

Mvh. Camilla

Dennis <Joshva@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:y5Hb6.62606$W81.751825@twister.sunsite.dk...

Fra : Dennis