Strømforsyninger til Nokia
Fra : Stig Christensen

Dato : 14-02-02 08:00

Hej Alle
Jeg har 3 forskellige nokia (6110,6210,7110) telefoner, med hver telefon
fulgte en 220V lader,
men nu har jeg glemt hvilke ladere der passer til hvilke telefoner.
Nogen som kan hjælpe med data på de forskellige ladere, så jeg ikke får
brændt en telefon af.

Hilsen
Stig

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-02-02 11:37

"Stig Christensen" <stigc@writefjernme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men nu har jeg glemt hvilke ladere der passer til hvilke telefoner.
> Nogen som kan hjælpe med data på de forskellige ladere, så jeg ikke får

De kan alle sammen bruges sammen! det er lige meget hva' oplader du lader
nokia'erne med, har selv mange gange ladet min 6210 op med en lader fra
5110/61*0/3210/33*0
så det burde ikke dige noget problem..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Stig Christensen

Dato : 14-02-02 15:58

> nokia'erne med, har selv mange gange ladet min 6210 op med en lader fra
> 5110/61*0/3210/33*0
> så det burde ikke dige noget problem..

Der er da forskellig spændinger på laderne ?

Fra : Fuzzbox

Dato : 14-02-02 16:20

> De kan alle sammen bruges sammen! det er lige meget hva' oplader du lader
> nokia'erne med, har selv mange gange ladet min 6210 op med en lader fra
> [...]

Man må ikke bruge laderne fra 6210 og 7110 til 6110eren

men 6110erens lader kan sagtens bruges til de andre

Mvh Fuzzbox

Fra : Jens

Dato : 14-02-02 16:37

Org. lader til 7110 hedder "ACP-7E", output 3.7V 1.3VA

Jens

Fra : Stig Christensen

Dato : 15-02-02 09:17

"Jens" <manden.selv@newmail.dk> wrote in message
> Org. lader til 7110 hedder "ACP-7E", output 3.7V 1.3VA

Har du også org. betegnelserne på 6110/6210, så jeg kan få orden i tingene.

Hilsen
Stig

Fra : Jens

Dato : 18-02-02 13:35

Laderen til 6210 er mærket ACP 8E, output 5.3V 500mA

Så nu kan du identificere laderne til 7110 og 6210, den sidste af dine 3
ladere må således være til 6110 - fikst - ikk'

Jens

Fra : Stig Christensen

Dato : 18-02-02 14:14

Jeg takker for info, nu må jeg så hjem og se om jeg kan finde den