Fejl i Nokia 8310?
Fra : Kenneth Møller

Dato : 14-02-02 03:18

Jeg ved ikke om det kun er et problem jeg har. Men hver eneste gang jeg
modtager en sammenkædet besked fra en 3310 er jeg kun i stand til at læse
den første del af beskeden. Det virker som om den anden besked bliver
slettet... Det er pis** irriterende. Jeg er efterhånden ved at være godt
træt af den... alle de fejl og mangler og problemer med at man ikke kan få
de ønskede covers og alt muligt andet... Hvad sker der for Nokia?!
Det er begyndt at virke som om de har sendt 8310 på markedet for KUN at
tjene kassen og rende kunderne et stykke...

Men anyway, er der nogen som har været ude for lignende problem?

/Kenneth

PS: Undskyld mit sprog, men det er yderst generende :o|