Formulare max antal felter
Fra : Lars Bindløv

Dato : 14-02-02 00:00

Hej Alle

Der skulle vel ikke tilfældigvis være en der ved hvor mange felter på en
formular, frontpage kan håndtere ???

M.v.h.

Lars

Fra : Andreas Paasch

Dato : 14-02-02 00:21

Karlsen ved det med garanti, jeg kan ikke huske det.
Men det er egentligt ikke så længe siden svaret dukkede op i denne NG, prøv
en søgning i NG på formular, det skulle nok kunne vise dig svaret.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Andreas Paasch

Dato : 14-02-02 03:40

Nu har jeg i anden anledning lige gnasket hele NG'en igennem, intet svar i
denne omkring nævnte spørgsmål ... det må være fra gammel tid så da jeg har
været fraværende en længere stund ....

Karlsen må vi håbe lige kan ryste det ud af ærmet ...

Fra : Lars Bindløv

Dato : 14-02-02 23:34

Hej igen

Jeg fik selv samme ide' men fandt heller intet.

Så nu stoler jeg så på at Karlsen læser dette

Lars