Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
High-end 17" med 2 inputs?
Fra : Gramkow

Dato : 13-02-02 23:05

Jeg overvejer i øjeblikket kraftigt at skifte min Nokia 447Pro ud med en ny
17" (evt. 19"). Ikke fordi jeg er træt af kvaliteten (det er en virkelig god
skærm, står kanonflot i 1152 x 864 i 100hz), men fordi jeg har behov for 2
signal inputs, og Nokia'en har kun et.

Det skal være en i den "tunge" ende, med FD Trinitron eller DiamondTron
billedrør, og min. 100hz i 1152 x 864 (17") eller 1280 x 960 (19"). 2 inputs
er også et krav, om det er D-Sub + BNC eller 2 x D-Sub er ligegyldigt.

Forslag?

På forhånd tak for input.
Lars

gramkow@stofanet.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 13-02-02 23:24

> [...]
inputs
> er også et krav, om det er D-Sub + BNC eller 2 x D-Sub er ligegyldigt.

Sony's G-Serie har 2inputs mener jeg, og det er helt klart en god skærm
serie. Så det anbefaler jeg :)

--
Klaus G.

Klaus_godt@hotmail.com

Fra : Peter T.

Dato : 16-02-02 23:28

"Gramkow" <gramkow@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> virkelig god skærm, står kanonflot i 1152 x 864 i 100hz), men fordi jeg
> har behov for 2 signal inputs, og Nokia'en har kun et.

Hvis det kan spare dig nogle penge, kan jeg anbefale en switchbox for 2
pcere til en monitor, hvor du kan skifte imellem begge pcere på en enkelt
kontakt.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : Anders Bæk

Dato : 22-02-02 15:31

"Gramkow" <gramkow@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
inputs
> er også et krav, om det er D-Sub + BNC eller 2 x D-Sub er ligegyldigt.

En Sony G220 har en knap på fronten hvor du kan skifte mellem 2 inputs,
desuden kan den køre 1280x1024 i 90 Hz