Erfaringer med køb via bestemte internetfi~
Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-02-02 22:46

Hej i gruppen,

Jeg er ikke sikker på at jeg poster denne meddelelse i rette nyhedsgruppe,
så hvis der er en gruppe, som er mere passende, må I endelig sige til.
Sagen er den, at jeg har kig på et helt bestemt bærbart håndfri-sæt, som jeg
har søgt efter på Google og fundet til salg på flere forskellige
hjemmesider/internetfirmaer. Jeg er selv fuldstændigt newbie i fht.
internethandel på udenlandske internetsider.

Jeg vil MEGET gerne høre, hvis der er nogen, som evt. skulle have hørt noget
positivt eller negativt om nogen af firmaerne, have erfaringer med
bestillinger gennem firmaerne, levering til Danmark etc. Især vil jeg blive
RIGTIG glad for at høre.om leveringsforløbet med leveringstid og om tillid
til at give visakort-oplysninger ud til de nævnte firmaer. Alt modtages med
kyshånd.

De relevante internetfirmaer hedder:
www.millionbuy.com/
http://store.hertzcenter.com/
www.futurecomtech.com
www.shopcordless.com
www.1800mobiles.com/
www.thephonesource.com

Sorry, at jeg har nævnt så mange net-shops, men så er der vel større chance
for at bare nogen af dem er kendte herhjemme
På forhånd MANGE tak.

Mvh

Claus Rolsted