Lakrids-kat ?
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 13-02-02 22:02

Hejsa ..

Vi har en mis ( Pop ) som bliver helt vild, når vi spiser lakrids .. Altså -
den hopper op hos os, og hvis vi åbner munden og "ånder" på den med lakrids
i munden, så stikker den hele hovedet ind i vores mund ( prøver i
hvertfald ) og begynder at rulle og opføre sig fuldstændig tåbeligt .. grin
... Den vil også gerne lige slikke lidt på lakridsen, men ikke mere .. den
ser ud som om, den synes det smager væmmeligt ( klemmer øjnene sammen ) men
alligevel slikker den igen lidt efter .. ??

Den er i øvrigt også en "sved-kat" som kan blive fuldstændig tosset hvis
manden i huset ligger med armene over hovedet, så armhulerne bliver blottede
... mmmm.. guf !! Især efter en hård arbejdsdag - så går den fuldstændig i
selvsving, ruller sig, gnubber sig op ad armhulen, og den kan også finde på
at bide, i bar ekstase .. Jo, hun er vist lidt skør ..

Er der andre, hvis katte er ligeså skøre ?? Og må hun gerne slikke på en
lakrids ? Det er vel ikke farligt, eller ???

Knus fra Pia og den lakrids-slikkende og sved-nydende kat, Pop..

NB. der er kommet lidt nye billeder på mit album - se adressen nederst i min
mail !!

Pia@lihme.com
New Photoalbum :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-02-02 22:21

Jooooooo den med sved - den er set før *G*

Neo & Dixie æææælsker fars lugt i armhulen *pfew* jo værre jo bedre
Dixie er den "værste", hun går også fuldstændigt bananas - står på hovedet -
nipper - bider og puffer. Og ligger der en brugt t-shirt af fars, som hun
kan komme til - så begraver hun hele hovedet i den og ligger og ser meget
salig ud. Sutter på trøjen gør hun også så den er vildt lækker at få fat i,
når den skal i vaskemaskinen *G*

Dejlige billeder i dit album *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-02-02 23:03

d. 13/02/02 22:21 skrev Joan Frederiksen på
joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk i artiklen a4el3v$923$1@sunsite.dk:

> [...]
> salig ud. Sutter på trøjen gør hun også så den er vildt lækker at få fat i,

Jaeh - men det skal ikke være tøj - det skal være _sko_! Af og til tager
vores misser en decideret brydekamp med en sko, der har været brugt for
nylig. _Det_ burde optages på film *g* - men desværre holder de altid op,
før jeg får hentet kameraet

--
Mange hilsner fra Ann R, Donna & Ditte
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Daisy

Dato : 14-02-02 11:09

Ann Rudbeck wrote:

> [...]
> vores misser en decideret brydekamp med en sko, der har været brugt for
> nylig. _Det_ burde optages på film *g* - men desværre holder de altid op,

Hæhæ - det kender vi godt. En dag havde vi besøg af en potentiel killingekøber,
og pludselig kom en af de yndige små ind i stuen med en indlægssål fra gæstens
sko! Den var godt brugt, og killingen var morderligt tilfreds med sit "bytte" -
så det var næsten ikke til at få sålen igen. Gæsten tog det pænt - og faldt
selvfølgelig for killingen

D.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 17-02-02 09:43

In <3C6B8CD6.356359E0@sol.dk>, Daisy wrote:

> [...]
> morderligt tilfreds med sit "bytte" - så det var næsten ikke til at få
> sålen igen. Gæsten tog det pænt - og faldt selvfølgelig for killingen

   Oscar og Mulle kan både med sko og med svedige folk - især mig hvis jeg
har været ude og fx. muge hos hesten....Manner - lugten af hest og sved
det er bare lige noget for Mulle. Oscar er mere til sko - især har vi en
kammerat som altid kommer ud i gangen til opbundne snørrebånd og den
slags når han skal hjem ;)

--
Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-02-02 22:40

d. 13/02/02 22:01 skrev Pia Lihme Petersen på Pia@lihme.com i artiklen
3c6ad3ff$0$257$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> den hopper op hos os, og hvis vi åbner munden og "ånder" på den med lakrids
> i munden, så stikker den hele hovedet ind i vores mund ( prøver i
<klip>

> Er der andre, hvis katte er ligeså skøre ?? Og må hun gerne slikke på en
> lakrids ? Det er vel ikke farligt, eller ???
>
> Knus fra Pia og den lakrids-slikkende og sved-nydende kat, Pop..

Hej Pia

Jaeh - Donna har noget af det samme. Poserne lugter vældig tiltrækkende. Det
skal for resten være _sød_ lakrids, ikke salmiak eller salt
Men da hun var lille spiste hun det faktisk. Hun blev ikke dårlig eller
"underlig" på nogen måde, men det var selvfølgelig også kun små bitte
musebidder hun fik - netop fordi jeg var lidt bekymret for, om hun ville
have godt af det. Idag spiser hun det ikke, er bare interesseret.
Pebermynteånde kan få hende til at prøve på det dér med at putte hovedet ind
i munden på én, selv om hun ikke prøver at spise det. Skøre kat

--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Lille mig

Dato : 13-02-02 22:55

Jo joe - vi kan bare overhovedet ikke få lov at børste tænder i fred for
Buster - den MÅ bare ind i munden på os for den der super lækre tandpasta
ånde - det er bare alletiders.
Lakrids kan også godt bruges men pebermynte og menthol - det er altså mest
delikat )
Sved? uuuhm ja - det er nu dejligt! Buster bider også i fars armhule hår og
hvis jeg har sorteret vasketøj så det er klar i bunker til at blive vasket
SÅ skal der bare puttes blandt de sure sokker, undertøj og håndklæder. )
Hilsen Buster og Helle

Fra : dannebrog

Dato : 14-02-02 18:40

Hej!

Da jeg var barn, havde jeg en pragtfuld huskat - en han, der hed Motor,
fordi han spandt som en hel motor - min Far var revisor ved B&W - min Mor og
jeg syntes ellers vores to små, nye killinger skulle havde romantiske navne,
f.eks. Romeo og Julie eller sådan noget, men Far sagde; "han spinner jo som
en hel Motor," så det kan han til at hedde. Hunkatten spandt først dagen
efter, og så sagde min far; "Jamen, hun spinner jo meget finere; hun må gå
på diesel-olie," og så kom hun til hedde Disella, forkortet til Sella.

Nå, men Motor satte sig ved min fars stol - det var ham, der fodrede
kattene - og så fik han et lille stykke ost - gamle ole, sorte sara eller
lign., men desværre kunne han kun tåle det, mens han var killing. - En af
kattene, hvor vi netop har købt vores, nye, lille skønhed af en Cornish Rex
(blåmasket), spiser gladelig agurk, en anden drikker kaffe med fløde - uden
sukker tak!

Vores 6 år gamle Hellig Birma-kat, Kiba, kommer møffende og sætter sig foran
sofaen, når der er saltede peanuts i farvandet - men det skal være de alm.
saltede - ikke de krydrede, tak! - Hun får en to-tre halve stykker og gufler
ivrigt.

Jo, katte har skam et meget avanceret forhold til diverse fødevarer....

Hilsen

Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
Underviser i Slægtsforskning, Forfatter

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-02-02 10:57

> [...]
> i munden, så stikker den hele hovedet ind i vores mund ( prøver i
> hvertfald ) og begynder at rulle og opføre sig fuldstændig tåbeligt

Havde indtid marts 2000 en perserkat Mille der elskede lakrids,
pebermynte, menthol og den slags ... og i øvrigt spise det med god
appetit .. og gav vi hende ikke frivilligt et stykke af det vi havde
stak hun enten hele sit hovede ind i munden på os og hjalp det ikke
fik vi et potedaks på mulen ..

Smil fra Ami