sæde smage
Fra : Paul

Dato : 13-02-02 21:28

Hej

Der min kone ikke kan lide at have min sæde i munde. Jeg ville spørge
jer pige, hvordan det smager ?

hilsen
Paul

Fra : Dan Andersen

Dato : 13-02-02 22:05

> Der min kone ikke kan lide at have min sæde i munde. Jeg ville spørge
> jer pige, hvordan det smager ?

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Men, du kunne jo prøve at smage på
det selv. Hvad man tilbyder sin kæreste, bør ikke være værrer end man selv
kan klare det.

Blot min mening , men derfor vil jeg da også gerne høre fra kvinderne.

Mvh

Dan Andersen

Fra : Nicolai

Dato : 13-02-02 22:03

On Wed, 13 Feb 2002 21:27:42 +0100, Paul <hoan@worldonline.dk> wrote:

>Der min kone ikke kan lide at have min sæde i munde.

Nej det der numse-slikkeri siger altså heller ikke mig noget. Dét har
jeg slet ikke lyst til!

Nå, jeg går ud fra mener sæd, ikke?

> Jeg ville spørge jer pige, hvordan det smager ?

Jeg må vel også godt svare?

For det første, så smag da på det selv! Hvordan kan du forlange at hun
skal have det i munden hvis du selv synes det er ulækkert?

Dernæst, så er der temmelig stor forskel i smagen afhængig af alderen
og hvad personen spiser.

Frugt & grønt gør sæden sødere i smagen.
Kød, proteiner m.m. gør det stærkere.
Asparges får den til at smage grimt.

osv osv

Det er også vigtig at man drikker rigeligt, så man ikke er dehydreret.
Og så kan det nogle gange være en fordel smagsmæssig hvis man har
sprøjtet 12-24 timer før.

Jeg synes ikke sperm smager specielt godt, men der er nogle gange det
smager grimt, andre gange så gør det ikke så meget.

Smagen kan variere lige fra det bitre-ikke-til-at-bære til sødlig.

Bon apetit....

Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-02-02 22:15

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message
> On Wed, 13 Feb 2002 21:27:42 +0100, Paul <hoan@worldonline.dk> wrote:

> Bon apetit....
>
> Nicolai

Hmm, Nikolai. Du lyder jo som en ekpert ;.-)

du har måske ligefrem smagt på det, sådan ved lejlighed? Ellers elsker du at
sperme dig selv op i ansigtet?

Fra : Mirian

Dato : 13-02-02 22:24

news:3c6ad744$0$17235> > Bon apetit....

> Hmm, Nikolai. Du lyder jo som en ekpert ;.-)
>
> du har måske ligefrem smagt på det, sådan ved lejlighed? Ellers elsker du
at
> sperme dig selv op i ansigtet?

Hvad er der galt i at mænd har smagt sit eget sperm? det er da vel meget
naturligt at mænd såvel som kvinder er nysgerige over for sin egen krop,
seksualitet og dertilhørende vædsker!
Jeg har da også som kvinder smagt mit egen vædske, for at se hvad det var
jeg bød min kæreste!
Så er du ikke bare lidt sart?

MVH Mirian

Fra : Stine

Dato : 13-02-02 22:58

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> seksualitet og dertilhørende vædsker!
> Jeg har da også som kvinder smagt mit egen vædske, for at se hvad det var

Det har jeg også :) Altså smagt mit eget - lidt nysgerrig er man vel altid!

Har dog engang spurgt min kæreste om han havde smagt sin sæd - sjældent har
jeg set så mærkeligt et ansigtsudtryk.

Endnu en lille forskel mellem de to køn ?

/Stine

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-02-02 23:06

"Stine" <unknown@unknown.dk> wrote in message

> Det har jeg også :) Altså smagt mit eget - lidt nysgerrig er man vel
altid!

Hmm,, ikke fordi jeg har specielt forstand på Kvinder. Men Sæd,,, spændende

> Har dog engang spurgt min kæreste om han havde smagt sin sæd - sjældent
har
> jeg set så mærkeligt et ansigtsudtryk.

ROLF )

Fra : Mirian

Dato : 13-02-02 23:10

"Stine" <unknown@unknown.dk> skrev i en meddelelse

> "Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg også :) Altså smagt mit eget - lidt nysgerrig er man vel
altid!

Ja det vil jeg da mene, jeg tror altså og så at der er mange mænd der har
smagt deres sæd, de vil bare ikke gerne indrømme det, da de synes det virker
lidt bøsset (undskyld udtrykket)

> Har dog engang spurgt min kæreste om han havde smagt sin sæd - sjældent
har
> jeg set så mærkeligt et ansigtsudtryk.

Min kæreste svarede da prompte ja til at han havde smagt sin egen sæd da jeg
spurgte ham, det var meget naturligt mente han, men han er også meget
fordomsfri.

> Endnu en lille forskel mellem de to køn ?

Det tror jeg ikke!
MVH Mirian

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-02-02 23:18

Wed, 13 Feb 2002 22:24:20 +0100 -> "Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk>

Hej Mirian,

>Hvad er der galt i at mænd har smagt sit eget sperm?

Jeg må vist hellere præcisere, at den sperm som Nicolai i den grad
smagsanmeldte, nok ikke er hans egen...

Men min!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Mic

Dato : 13-02-02 23:07

Hej Bjarke

> Hmm, Nikolai. Du lyder jo som en ekpert ;.-)

Nicolai ER ekspert på området...

> du har måske ligefrem smagt på det, sådan ved lejlighed? Ellers elsker du
at
> sperme dig selv op i ansigtet?

Plat og usagligt. Men FYI er Nicolai åben bøsse, og bor sammen med René.
Håber at din nysgerrighed hermed er tilfredsstillet.

Mvh

Mic

Fra : Nicolai

Dato : 13-02-02 23:18

On Wed, 13 Feb 2002 22:14:48 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>du har måske ligefrem smagt på det, sådan ved lejlighed? Ellers elsker du at
>sperme dig selv op i ansigtet?

Nu er det lidt svært at sutte pik på min kæreste uden at få sæd i
munden!

Og ja, det hænder da ikke sjældent at jeg sprøjter mig selv i ansigtet
(eller længere!) når jeg er godt liderlig.

- Nicolai

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-02-02 23:23

> Nu er det lidt svært at sutte pik på min kæreste uden at få sæd i
> munden!

okay da, jeg vidste jo ikke du var gay, men okay.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-02-02 23:22

Wed, 13 Feb 2002 22:14:48 +0100 -> "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk>

Hej Bjarke,

>Hmm, Nikolai. Du lyder jo som en ekpert ;.-)
>du har måske ligefrem smagt på det, sådan ved lejlighed?

Ekspert? Nej, jeg må sige at min kæreste ikke er decideret ekspert på
området, da han ikke har smagt så meget anden end min, men det var da en
flot og saglig smagsvurdering

Jeg vil da istedet sige at jeg selv er ekspert, jeg har nok har smagt
mere end de allerfleste piger, så hvis du er interesseret i detaljer, er
du da velkommen til at få dem yderligere beskrevet?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 10-03-02 17:08

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in

> Jeg vil da istedet sige at jeg selv er ekspert, jeg har nok har smagt
> mere end de allerfleste piger, så hvis du er interesseret i detaljer, er
> du da velkommen til at få dem yderligere beskrevet?

I går til den deropppe i Græsted

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-03-02 20:45

[Simon H. Pedersen | 10 Mar 2002 16:07:53 GMT]

>I går til den deropppe i Græsted

Ej, vi er kun pæne mennesker hér...

Desuden var det en reference til det liv jeg havde, før jeg mødte min
kæreste Nicolai, og senere flyttede til Græsted (læs: "faldt til ro")

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 11-03-02 21:38

> Ej, vi er kun pæne mennesker hér...
>
> Desuden var det en reference til det liv jeg havde, før jeg mødte min
> kæreste Nicolai, og senere flyttede til Græsted (læs: "faldt til ro")

Jeg mente da at i havde planer om at blive gift?

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-03-02 21:55

[Simon H. Pedersen | 11 Mar 2002 20:38:16 GMT]

>Jeg mente da at i havde planer om at blive gift?

Jada, en dag engang til næste år... sandsynligvis; vi har udskudt det et
par gange indtil videre. Det er sjovt, men vi er stadig så totalt
forelskede at giftemålet ikke betyder det store.

Man kan nemt sige, som jeg tror at vores bankmand engang sagde det, det
at købe stort hus sammen er mere forpligtende end det at blive gift :)

Så... en dag hvort vi mangle en bedre anledning til en store
famillefest...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-03-02 22:46

> Jada, en dag engang til næste år... sandsynligvis; vi har udskudt det et
> par gange indtil videre. Det er sjovt, men vi er stadig så totalt
> forelskede at giftemålet ikke betyder det store.

Herligt

> Man kan nemt sige, som jeg tror at vores bankmand engang sagde det, det
> at købe stort hus sammen er mere forpligtende end det at blive gift :)

Nok meget klogt. Har i forresten fået rettet lygtepælen op? Den der stod i
en 60 graders vinkel ude foran huset?

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 13-03-02 22:44

[Simon H. Pedersen | 12 Mar 2002 21:45:30 GMT]

>Nok meget klogt. Har i forresten fået rettet lygtepælen op? Den der stod i
>en 60 graders vinkel ude foran huset?

Jeps, ½ år efter komer der nogle smukke ungersvende og rettede den -
måske skulle den ikke længere være et symbol på de skæve eksistenser og
deres seksuallitet

Den ene af dem var sågar lillebroren til én jeg havde noget sex kørende
med i folkeskolen, så det var da sjovt at anskue...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 15-03-02 17:56

> Jeps, ½ år efter komer der nogle smukke ungersvende og rettede den -
> måske skulle den ikke længere være et symbol på de skæve eksistenser og
> deres seksuallitet

Hahaha du har måske fat noget.

> Den ene af dem var sågar lillebroren til én jeg havde noget sex kørende
> med i folkeskolen, så det var da sjovt at anskue...

Du mente måske at lillebroderens teknik for at "få den på højkant" lignede
storebroderens?

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Tomas O.

Dato : 14-02-02 00:26

Paul skrev:

> Hej
>
> Der min kone ikke kan lide at have min sæde i munde. Jeg
> ville spørge jer pige, hvordan det smager ?

Hvad med at smage på det selv i stedet for at spørge?

Hilsen
Tomas O.

Fra : CJ

Dato : 14-02-02 02:04

Der min kone ikke kan lide at have min sæde i munde. Jeg ville spørge
jer pige, hvordan det smager ?

Jamen jeg vil da gerne svare...Jeg har efterhånden smagt lidt af hvert...
Det smager bestemt ikke godt...Men gør det kun for at gøre andre glade....
Det kan slet ikke sammenlignes med væsker fra piger....

Fra : Lauritz

Dato : 15-02-02 15:55

Kan vi i bund og grund ikke bare blive enige om at sæd smager
forskelligt - det gør kvindevæsker jo også

Det er mere konsistensen ...

Merete

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 15-02-02 16:14

"Lauritz" <Lauritz.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Kan vi i bund og grund ikke bare blive enige om at sæd smager
> forskelligt - det gør kvindevæsker jo også

Jo det kunne vi da godt, men der vil altid være nogen der
smager sæd for første gang og undres *G*

Og kvinder smager da også forskelligt fra dag til dag,
sidste gang, var der ligesom en metallisk smag, der mindede
mig om min tid på et messing pudser værksted *G*

> Det er mere konsistensen ...

Ja somme tider er kvindernes nektar, sejt og tyktflydende,
andre gange tyndt og "vandligt" men jeg er glad for begge
nuangser, bare der er rigeligt af det, så jeg kan nyde at
slikke og observerer at hun er parat til elskov

> Merete

MVH
Henning