Speed stream 2601 med flere computere
Fra : Otto Haue

Dato : 13-02-02 21:19

Hejsa
En kammerat kører med en Internetopkobling fra TDC og med en Speed stream
2601 router. Han kører i et internt netværk med 3 computere.
Spørgsmålet er så: Hvordan konfigurer man routeren til at sende data på
f.eks. port 1400 til 1500 til én intern IP adresse og data på f.eks. port
25000 til port 26000 til en anden intern IP adresse ??.

Hvis nu f.eks. at man skulle være interesseret i at køre med 2 FTP servere
på hver deres computer ??

--

Mvh Otto

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-02 21:57

"Otto Haue" <haue@bispeengen.dk> skrev:
> [...]

> anden intern IP adresse ?
>
> Hvis nu f.eks. at man skulle være interesseret i at køre med 2

Efter hvad jeg har læst mig frem til kan man ikke, man skal
nemlig have slået NAT til, for at kunne køre FTP og NAT
tillader kun adgang til en enkelt PC.

Venligst
Mikael

Fra : Otto Haue

Dato : 13-02-02 22:30

Mikael skrev:
> [...]
> skal nemlig have slået NAT til, for at kunne køre FTP
> og NAT tillader kun adgang til en enkelt PC.

Hej Mikael
Nu tænker jeg ikke på kun på FTP, men på at route bestemt trafik til
bestemte IP'er generelt.
Men det kan måske ikke lade sig gøre ??

--

Mvh Otto Haue

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-02 22:40

"Otto Haue" <haue@bispeengen.dk> skrev:
> Nu tænker jeg ikke på kun på FTP, men på at route bestemt
> trafik til bestemte IP'er generelt.
> Men det kan måske ikke lade sig gøre ?

Jeg ved desværre ikke nok om det, men kig evt. i denne
gruppe også: news:tele.internet.adsl

Venligst
Mikael

Fra : GiWeo

Dato : 16-02-02 14:47

www.dsl-faq.dk

--
Engelhardt
Masser af links på www.lars-engelhardt.dk

Fra : Otto Haue

Dato : 17-02-02 19:36

Hejsa

Ja det er en udemærket side, men kan du ikke lige give mig det præcise link
til hvor det er beskrevet hvordan man sætter 2 FTP servere op med en Spead
Stream 2601 ?

Tak
--

Mvh Otto Haue