SMS - Slet-besked shortcut på Nokia 6310
Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-02-02 21:07

Heysa,

På min 8210 kunne man slette hele den besked man var ved at skrive ved at
trykke og holde SLET knappen i cirka et sekund. På min nye 6310 laver den
bare repeat og sletter tegn ét ad gangen.

Er der en tast shortcut til at slette hele beskeden? Udover at vælge den i
menuen altså?

Nogen der ved det?

** Lars

Fra : Kenneth Møller

Dato : 14-02-02 01:21

tjae... det er jo det samme på 8310, men jeg har vendt mig til at trykke
menu - 4 gange ned - vælg - læg på (rød telefon)
Jeg tror desværre ikke der er nogen anden løsning, vildt irriterende at de
har fjernet det, det er jo det samme hvis man skal slette et nummer...

/Kenneth

Fra : Nick Christensen

Dato : 14-02-02 18:06

> tjae... det er jo det samme på 8310, men jeg har vendt mig til at trykke

Har samme problem både på 6310 og 8310. Der er svjv ingen hurtig genvej :(

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-02-02 21:17

Hej,

"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> wrote in

> Har samme problem både på 6310 og 8310. Der er svjv ingen hurtig genvej

Øvs... Tænkte det jo nok - hvorfor dog lave sådan noget?!?

** Lars

Fra : Kim Malchau

Dato : 16-02-02 13:21

On 13 Feb 2002 20:07:05 GMT, lars@image.dk (Lars Knudsen) wrote:

:>Heysa,
:>
:>På min 8210 kunne man slette hele den besked man var ved at skrive ved at
:>trykke og holde SLET knappen i cirka et sekund. På min nye 6310 laver den
:>bare repeat og sletter tegn ét ad gangen.

Klik en gang på "Valg", pil ned tre gange, der finder du "Slet tekst".

Jeg synes det er ligeså hurtigt som den gamle metode (som jeg dog
bedre kunne lide).

Med venlig hilsen

Kim Malchau

--