Killinge købes.
Fra : Martin Roed

Dato : 13-02-02 21:05

Hejza!

Jeg er på jagt efter en legekammarat til min hankat på 3½. Det skal bare
være en alm. huskat, ik noget vildt. Det skal helst være en hunkat. Men nu
kommer problemet........jeg vil meget gerne ha den mulighed, at kunne gi
killingen tilbage, hvis de nu ik kan sammen. Jeg vil ik stå med en kat jeg
er nød til at aflive. Ham, Hercules, (jeg har nu) er meget bange for ALT nyt
i meget lang tid. Han er hvad man kalder trykheds-nakoman.
Jeg ved ik om han kan med en anden kat, derfor vil jeg meget ger kunne ha
den frihed, at gi killingen tilbage

Med venlig hilsen

Tina Philipsen
Mobil: 2420 1577