Futurama stopper.....
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 13-02-02 18:54

Hej

Ifølge mange kilder er Futurama sæson 5 ikke blevet indkøbt af Fox,
hvilket jo nok desværre betyder at den heller ikke dukker op på DVD.
Dette har forårsaget et ramaskrig over nettet og mange har protesteret
imod det. Der er bl.a. en online underskriftsindsamling igang ( over
25000 so far ), og mange har sendt mail til Fox med opfordringer om at
fortsætte Futurama.

Flere informationer kan findes på nedenstående links :

http://www.gotfuturama.com/
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?futufu
http://slashdot.org/article.pl?sid=02/02/12/2158210

Håber det ikke er helt off-topic, men jeg mener at kunne huske at der
er mange fans i denne gruppe.

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-02-02 21:14

Ulrik Jensen skrev:

> Ifølge mange kilder er Futurama sæson 5 ikke blevet
> indkøbt af Fox, hvilket jo nok desværre betyder at den
> heller ikke dukker op på DVD.

What! Det er ubetinget årets dårligste nyhed, hvis det passer!
Forhåbentlig kan de mange fans få Fox på andre tanker!

Er det pga. svigtende seertal?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 14-02-02 00:27

Hej

Peter Bjerre Rosa wrote:
> What! Det er ubetinget årets dårligste nyhed, hvis det passer!

Nemlig *suk*. ( nu håber jeg ikke vi har fornærmet Ted Demmes familie
og venner, men altså det er FUTURAMA... )

> Forhåbentlig kan de mange fans få Fox på andre tanker!

Let's hope so, vi skal i hvert fald gøre et forsøg.

> Er det pga. svigtende seertal?

Det er vel meget muligt, så vidt jeg kan forstå ud fra diverse foraer
så er Futurama næsten ikke blevet promoveret derovre, så det ville ikke
være så mærkeligt. Men når 25.000 internet brugere på få døgn skriver
under på den der petition, altså så må der da være endnu flere der ser
det.

Det er selvfølgelig muligt at de 20.000 er fra Europa ;)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-02-02 00:37

Hej!

Ulrik Jensen wrote:

> imod det. Der er bl.a. en online underskriftsindsamling igang ( over
> 25000 so far ), og mange har sendt mail til Fox med opfordringer om at

30900 da jeg klikkede "ok" :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : nikolaj borg

Dato : 14-02-02 10:26

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> wrote in message
> [...]
> imod det. Der er bl.a. en online underskriftsindsamling igang ( over
> 25000 so far ), og mange har sendt mail til Fox med opfordringer om at

35147. Jeg synes iøvrigt ikke, at de seneste afsnit har været så vildt fede.
Roswell var glimrende, men de næste par stykker haltede lidt.

/Nikolaj

Fra : Rhythm

Dato : 14-02-02 16:44

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
fede.
> Roswell var glimrende, men de næste par stykker haltede lidt.

37894 da jeg klikkede OK.

Mvh
Rhythm

Fra : Jonas Skjoldan