Port 4665 ?
Fra : Hu Kares !

Dato : 13-02-02 18:30

Nogen der ved hvad denne port bruges til - ifølge min Zonealarm, er der ofte
IP adresser der vil på min maskine på netop den port ?!

HK

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 13-02-02 19:12

> Nogen der ved hvad denne port bruges til - ifølge min Zonealarm, er der
ofte
> IP adresser der vil på min maskine på netop den port ?!
Ifølge http://www.iana.org/assignments/port-numbers bruges
den ikke til noget specielt, men lur mig om den ikke bliver brugt
af en eller anden trojan.

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 13-02-02 19:11

On Wed, 13 Feb 2002 18:29:31 +0100, "Hu Kares !"
<hu_karesREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Nogen der ved hvad denne port bruges til - ifølge min Zonealarm, er der ofte
>IP adresser der vil på min maskine på netop den port ?!

# 4662-4671 Unassigned

Kig evt.:

Mvh. Jørn

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 13-02-02 21:29

> # 4662-4671 Unassigned
ARGH - du slog mig med ét minut

Fra : Steen Suder

Dato : 13-02-02 19:22

"Hu Kares !" wrote:

> Nogen der ved hvad denne port bruges til - ifølge min Zonealarm, er der ofte
> IP adresser der vil på min maskine på netop den port ?!
>
> HK

Bruger du f.eks. eDonkey?

<http://www.google.com/search?hl=en&q=%22port+4665%22&btnG=Google+Search>

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running

Fra : Hu Kares !

Dato : 13-02-02 19:56

HE - det er sgu nok edonkey der er synderen...

takker :0)

--
Fjern REMOVE i emailadressen

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-02-02 18:09

"Hu Kares !" <hu_karesREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> HE - det er sgu nok edonkey der er synderen...
>
> takker :0)

du kangenerelt regne med at få alerts fra zonealarm på 4661-4665, 5665,
7665, og 8665, når du stopper edonkeyen....

/j