JDBC - ODBC bridge performance probs ?
Fra : dongfang xu

Dato : 13-02-02 18:20

Hej,

Jeg prøvede lige at connecte en databaseappplikation (den TableExample
der følger med SDK 1.3 og 1.4, i demo/jfc) til Access og mySql gennem
Sun's JDBC-OBDC bridge
(jeg har ODBC installeret på mySql'en). Det hele kører under Win2000.

Jeg får godt nok mine queries igennem, men der sker in intens
diskaktivitet, og data kommer tilbage med ca. 10 bytes / sek !! Det sker
både med Access og mySql, og både med JRE1.3 og 1.4.
Hvis jeg bruger mm.mysql driveren direkte til mySql basen, går det fint nok.

Har nogen været ude for noget ligenede ? Kommet udover det ?

MVH
Søren

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-02-02 19:52

dongfang xu <dongfang@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> Hvis jeg bruger mm.mysql driveren direkte til mySql basen, går det fint nok.
>
> Har nogen været ude for noget ligenede ? Kommet udover det ?

Lyder som at den swapper til disk. Kig i Taskemanegen om du har brugt
betydeligt mere RAM end du har i maskinen.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk