Q: Sonny Chiba greatest Hits DVD indhold?
Fra : Troels

Dato : 13-02-02 17:50

Hej, jeg har lige fået denne sag ind af døren fra dvd00 og skulle lige kigge
lidt på indholdet.

de 3 første film ser gode nok ud:

Street Fighter: (Widescreen)
dual english/chinese audio (desværre ingen subtitles )

Legend Of The Eight Samurai:(PAN/SCAN)

Return Of The Street Fighter:(Widescreen)

men med den fjerde og sidste:

The Bodyguard:

er ikke helt som lovet...

det er faktisk slet ikke en Sonny Chiba film, men en softcore pornofilm med
titlen:

the Brief Affair....

øhm. og så er det jeg spørger:

godt nok er 99kr billigt for 3 stk Sonny Chiba film + en erotisk sag,

men jeg er nu mest til Sonny Chiba og ville bare høre om der var andre der
havde gjort samme opdagelse som mig?

mvh
Troels
--
Slå et smut forbi min hjemmeside og
tjeck mit anlæg og filmsamling på:

Fra : Morten DH

Dato : 13-02-02 22:41

> men jeg er nu mest til Sonny Chiba og ville bare høre om der var andre der
> havde gjort samme opdagelse som mig?

Hmm har lige fået min idag og har ikke haft tid at spinne den endnu; men må
da indrømme at softporno ikke ligefrem var årsagen til at jeg købte den