Hvorfor bruges <Tbody>
Fra : Allan Johansen

Dato : 24-01-01 20:56

Hej Nyhedsgruppe!

Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber, I kan hjælpe med.

Jeg har set i flere kildekoder, at der bliver brugt html-tagget <Tbody>, og
nogle af disse sider er angivetligt lavet i FP.

Men hvorfor bruges dette tag, og hvornår bør man bruge dette tag ? Er det
ikke overflødigt ?
Indsætter FP2000 automatisk dette tag, når man laver en tabel i en tabel ?
Hvis det er en nødvendighed at bruge dette htlm-tag, og FP2000 ikke
indsætter det automatisk, hvordan kan man så få FP2000 til at indsætte det ?

På forhånd tak!

Allan Johansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-01-01 15:41