SIM-VIRUS IGEN
Fra : FBH N3210

Dato : 24-01-01 19:51

Hej igen

Det har ikke hjulpet at skifte kortet ud og sætte det gamle i igen.
Jeg skriver ikke under navnet Henrik Hansen denne her gang Pga. Jeg har fået
internettet op og køre på min egen PC..

ANDRE FORSLAG TIL HJÆLP???

-frands
frands@crosswinds.net

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 25-01-01 15:13

Få et nyt SIM kort ....

Det ligger stadig på mit Telia kort .... det er ligemeget hvilken mobil du
sætter kortet i, det ligger på kortet...... -- ved ikke om din operatør kan
nogen tricks... ellers hold afsenderen ansvarlig, få ham til at betale et
nyt kort, eller skaffe den "undo" besked, som fortæller telefonen at der
IKKE er nye tale meddelser osv alligevel.

--

Med venlig hilsen,
Klaus Thuesen