adsl
Fra : vimmers

Dato : 13-02-02 15:14

jeg er ved at bestille adsl
men jeg vil gerne høre om man skal have en ruter.
jeg havde tænkt mig netexpress der er valget
mellem en speedstrem og cisco 86 kr forskæld
hvad gør cisco bedre
_________________________________________ m h ICQ#:148630655 Current ICQ
status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142148630655 More ways to
contact me: http://wwp.icq.com/148630655

Fra : Søren Blom

Dato : 14-02-02 00:24

"vimmers" <vimmers@iyahoo.dk> skrev
> hvad gør cisco bedre

Hvem siger at Cisco er bedre bare fordi det er dyre?

Prøv at spørg i dk.edb.internet.udbydere.xdsl som er den rette gruppe til
dit spørgsmål.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Karin Hansen

Dato : 14-02-02 09:46

"vimmers" <vimmers@iyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> jeg er ved at bestille adsl
> men jeg vil gerne høre om man skal have en ruter.
> jeg havde tænkt mig netexpress der er valget
> mellem en speedstrem og cisco 86 kr forskæld
> hvad gør cisco bedre

Sådan som jeg har forstået det, er forskellen at Speedstram kun kan køre 1
PC
(flere kræver Hub eller Switch).
Cisco kan klare 4 PC uden Hub eller Switch.

Mvh. Karin

Fra : Dopedog KDC

Dato : 14-02-02 12:00

Det er rigtigt, men udover at Cisco koster 86 kroner mere om måneden, så er
der også lige en oprettelses pris på 495,- så...

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
that was then, this is now!

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 16-02-02 04:43

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message

> Det er rigtigt, men udover at Cisco koster 86 kroner mere om måneden, så
er
> der også lige en oprettelses pris på 495,- så...

....det kan man jo snildt få en switch for!

--
Mvh. Mogens
B.Sc. i datalogi. Søger IT-job på Fyn!