Evil Dead
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 13-02-02 14:51

Er der nogen der ved om der nogensinde kommer en fortsættelse til Evil Dead
filmene?

--
'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'
Jakob Medgyesi

"All your base are belong to us"
'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-02-02 14:54

"Jakob Medgyesi" <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om der nogensinde kommer en fortsættelse til Evil
Dead
> filmene?

Der står ikke noget om en sådan på corona, så hvis der er noget på vej
kommer det nok ikke lige med det første. Men er trilogier ikke netop
kendetegnet ved, at der kun er tre dele? Naturligvis med undtagelse af den
dersens blaffer-bog, der postulerer at være en trilogi i fem dele.

/Nikolaj

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 13-02-02 15:00

Men er trilogier ikke netop
> kendetegnet ved, at der kun er tre dele? Naturligvis med undtagelse af den
> dersens blaffer-bog, der postulerer at være en trilogi i fem dele.

Ah - jeg var så ikke klar over at det var ment som en trilogi...

Jakob

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-02-02 15:35

> Ah - jeg var så ikke klar over at det var ment som en trilogi...

Det ved jeg heller ikke, om det var, men 3 plejer jo at være et magisk tal
:)

/Nikolaj

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 13-02-02 16:28

> Det ved jeg heller ikke, om det var, men 3 plejer jo at være et magisk tal
> :)
Jeg tror ikke den er tænk som en triologi. Der er jo fire Evil Dead film
hvis man tæller Within The Woods med.

....og som Hoffman skriver, så skal vi nok ikke regne med at se flere Evil
Dead film lige med det samme.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-02-02 17:07

Hej!

Johnny Jakobsen wrote:

> Jeg tror ikke den er tænk som en triologi. Der er jo fire Evil Dead film
> hvis man tæller Within The Woods med.

Har du set WTW? Den har jo fået kanon anmeldelse på Imdb

> ...og som Hoffman skriver, så skal vi nok ikke regne med at se flere Evil
> Dead film lige med det samme.

Mener da at Bruce og Raimi afliver rygterne om en ny film på Army of Darkness
audiosporet...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

dk.fritid.bil - One group to rule them all.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 13-02-02 18:23

> Har du set WTW? Den har jo fået kanon anmeldelse på Imdb

Det har den da godt nok, men 40 10-taller ud af 53 stemmer. Det virker lidt
useriøst, det er sikkert kun nogle den har fået fordi det er en prequel til
Evil Dead, det jeg har set af den ser ihvertfald møj low budget ud.

Ligger den egentlig ikke som ekstra materiel på en af Evil Dead DVD'er eller
omtaler de den bare?

Evil

> Mener da at Bruce og Raimi afliver rygterne om en ny film på Army of
Darkness
> audiosporet...

Jeg tror heller ikke der kommer nogen ny film.
Men man kan jo håbe at de en dag bliver trætte af at lave tvserier, og i et
nostalgi trip finder på at lave en Evil Dead 4.

> dk.fritid.bil - One group to rule them all.

heheh hvad laver du så her inde ;)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 13-02-02 22:34

On Wed, 13 Feb 2002 18:23:00 +0100, "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk>
wrote:

> [...]
>Evil Dead, det jeg har set af den ser ihvertfald møj low budget ud.
>
>Ligger den egentlig ikke som ekstra materiel på en af Evil Dead DVD'er eller

Den kommer ihvertfald med på den nye "special edition" af Evil Dead -
om den har været med på andre ved jeg ikke lige.

/Jakob

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 13-02-02 22:38

"Jakob Nørskov" <jnoe00@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Den kommer ihvertfald med på den nye "special edition" af Evil Dead -
> om den har været med på andre ved jeg ikke lige.

Og det gør den så ikke alligevel. Det var oprindeligt planlagt og anonceret,
men der skulel være opstået uovervindelige rettighedsproblemer, der skule
betyder at In The Woods aldrig nogen sinde vil blive udgivet på et
hjemmevideo format.

Joakim

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 13-02-02 23:09

On Wed, 13 Feb 2002 21:37:40 -0000, "Joakim Lauridsen" <agjo@li.is>
wrote:

> [...]
>men der skulel være opstået uovervindelige rettighedsproblemer, der skule
>betyder at In The Woods aldrig nogen sinde vil blive udgivet på et

ARRGH PIS!!

/Jakob

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-02-02 23:17

"Jakob Nørskov" <jnoe00@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP Within the Woods]

> Den kommer ihvertfald med på den nye "special edition" af Evil Dead -
> om den har været med på andre ved jeg ikke lige.

Den oplysning må jeg desværre aflive. WitW er IKKE inkluderet på den nye
udgivelse af Evil Dead fra Anchor Bay. Hverken i region 1 eller 2. Anchor
Bay har ikke givet anden forklaring på udeladelsen end, at det ikke kunne
lade sig gøre alligevel, og at WitW næppe NOGENSINDE vil blive udgivet
officielt. Det tyder altså på, at nogen af de involverede har modsat sig
planen temmeligt kraftigt.

MVH
Jens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-02-02 00:12

Hej!

Johnny Jakobsen wrote:

> [...]
> useriøst, det er sikkert kun nogle den har fået fordi det er en prequel til
> Evil Dead, det jeg har set af den ser ihvertfald møj low budget ud.

En prequel til Evil Dead? Oh well, så kan den kun være low budget :)

> Ligger den egentlig ikke som ekstra materiel på en af Evil Dead DVD'er eller
> omtaler de den bare?

Dunno, har kun Evil Dead 1 som alm. udgivelse og Army of Darkness som directors
cut. Så skal den ligge på ED2 DVD'en eller ED1 i SE måske...

> heheh hvad laver du så her inde ;)

Jeg RULER!

Fra : Søren Vestergaard

Dato : 14-02-02 12:52

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C6AF2BD.ECEFD3A3@kampsax.dtu.dk...
> [...]
directors
> cut. Så skal den ligge på ED2 DVD'en eller ED1 i SE måske...
Jeg har ED2 DVD'en. Limited i metalkasse og alt muligt. Der er ikke WitW på.
Der er en featurette, der hedder "The Gore, The Merrier". Men ikke WitW. Og
den er heller ikke på den helt nye AoD:Bootleg, som jeg også har. :(
Er den ikke til at downloade et eller andet sted, så? Hvis den ikke bliver
frigivet officielt er man jo næsten nødt til det...

- Søren "Sodavand"

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-02-02 12:44

Hej!

"Søren Vestergaard" wrote:

> [...]
> Er den ikke til at downloade et eller andet sted, så? Hvis den ikke bliver
> frigivet officielt er man jo næsten nødt til det...

Hvis den aldrig har været udgivet så kan det højest blive en cam i så fald :(

Fra : Søren Vestergaard

Dato : 14-02-02 17:03

En cam? Not getting it... ?

Kim Voss Schrader <schrader@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C6BA2FF.EFB830F2@kampsax.dtu.dk...

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-02-02 16:57

Hej!

"Søren Vestergaard" wrote:

> En cam? Not getting it... ?

Indspillet med videokamera til en biograf-forevisning engang for længe siden!

Fra : Harm Arrigskab

Dato : 15-02-02 11:54

"Søren Vestergaard" <4555017m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er den ikke til at downloade et eller andet sted, så? Hvis den ikke bliver
> frigivet officielt er man jo næsten nødt til det...

Jeg har et gammelt lousy tape rip af den et eller andet sted.
Kvaliteten er ikke i top, men den er da stadig værd at se hvis
man er til den slags.
Jeg skal lige finde den så poster jeg den til dk.binaer.film
imorgen, lørdag

Harm

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-02-02 14:56

Jakob Medgyesi <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> escribió en el mensaje de
noticias a4dqmk$gkt$1@news.cybercity.dk...
> Er der nogen der ved om der nogensinde kommer en fortsættelse til Evil
Dead
> filmene?

Fra www.bruce-campbell.com:

<quote>
So, you want "Evil Dead IV"/"Army of Darkness II," eh?

Well, don't hold your breath, buckos. There have been rumors a plenty
flying around the whacky Web so I have decided to post the definative
answer.

The 4th installment hasn't been made for a simple reason - "Army of
Darkness" didn't rake in enough cash to justify another film. The basic
economics of Hollywood rule, gang, I hate to break it to you. It's like
this - no Box Office, no sequel. No other explanation is correct, no
other one is needed.

Let me be clear, however, on one point: I'd be happy to do it - so would
Sam, but let's not beat that dead horse any more until it becomes a
reality...IF it ever does.

Now, I could lie to you, but you're grown up (some of you) and I'm sure
you'd rather have the straight dope than some phony wind-bag
explanation. In the meantime, enjoy the slew of re-releases in stores
now.
</quote>

Saa det tror jeg ikke du skal regne med.

Med venlig hilsen
Lars Hoffman

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 13-02-02 15:02

> Saa det tror jeg ikke du skal regne med.

Øv, øv, øv. Jeg er ellers rigtig meget i humør til den type film for
øjeblikket.

Jakob

Fra : Torben Larsen

Dato : 14-02-02 00:04

> Øv, øv, øv. Jeg er ellers rigtig meget i humør til den type film for
> øjeblikket.

Så er det godt at Peter Jackson er blevet in her på det sidste, hva' ??

Torben

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-02-02 16:31

> [...]
> economics of Hollywood rule, gang, I hate to break it to you. It's like
> this - no Box Office, no sequel. No other explanation is correct, no

Fund raising på dk.klultur.film ???

Jeppe