Asus P4T-E - erfaringer?
Fra : Martin Mogensen

Dato : 13-02-02 13:46

Jeg står og skal købe bundkort til et P4 2.2 Ghz system og overvejer at købe
et Asus P4T-E bundkort. Asus skulle være det bedste indenfor bundkort, men
jeg har hørt rygte om at det ikke kan køre 256 MB RD-RAM moduler (kræver
vist ny BIOS version), jeg vil netop køre med 2x 256 MB RAM - er der hold i
det?
Hvordan er bundkortet ellers generelt - erfaringer, positive/negative, er
meget velkommen.

Martin

Fra : Mark

Dato : 13-02-02 16:32

Har Kun gode erfaringer med det, kender et par stykker som siger det samme !
Stabilt hurtigt

Fra : Thomas Larsen

Dato : 13-02-02 19:13

Et dejligt bundkort. Har det selv.Dem der kommer til landet nu har bios 1005
som understøtter den nye nortwood og 256 mb ram klodser. Hvis du får et uden
den skal du sætte hastigheden på cpu'en med dipswitsene.

prøv at kikke i nyhedgruppen alt.comp.periphs.mainboard.asus
der kan du få nogle flere svar.

Mvh
Thomas

Fra : Martin Mogensen

Dato : 13-02-02 21:49

"Thomas Larsen" <tholar@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
uden
> den skal du sætte hastigheden på cpu'en med dipswitsene.

Nogen som har købt fornylig som kan give et hint til en forretning der har
den med 1005 BIOS ? (ville være en stor hjælp).

Martin

Fra : Thomas Larsen

Dato : 14-02-02 12:40

Købte mit i shg.dk de var med version 1005