Pil i Ghost Recon?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-02-02 13:09

Hej alle

Jeg har nu spillet GR i et stykke tid, og har lige et enkelt spørgsmål.

Når jeg sætter waypoints, så kommer der en pil der peger ned mod midten i
den store cirkel, og det kører bare der ud af, men hvad er den anden pil
til, den der peger ud fra midten?

Rabbit

Fra : Claus Nielsen

Dato : 13-02-02 14:15

Hvis det er den gule "vifte" du tænker på, så er det den der indikerer
hvorhen soldaten/gruppen skal sigte når de når deres waypoint.

Mvh.
Claus Nielsen
---------------------
Jutland Ghosts
www.viva-la-web.dk/ghosts
----------------------

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 13-02-02 14:16

> [...]
> den store cirkel, og det kører bare der ud af, men hvad er den anden pil

Nord?

Jacob

Fra : Gerner

Dato : 13-02-02 15:06

On Wed, 13 Feb 2002 13:08:40 +0100, "Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>den store cirkel, og det kører bare der ud af, men hvad er den anden pil

Som der står i manualen (har du læst den ?) så er den ene waypoint
peger og den anden nord peger. Læs under "Threat Indicator" side 22 i
den engelske manual, side 32 i us manualen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-02-02 19:18

> Som der står i manualen (har du læst den ?) så er den ene waypoint
> peger og den anden nord peger. Læs under "Threat Indicator" side 22 i
> den engelske manual, side 32 i us manualen.

Manual hvad er det??????????? Er det ikke ham der er med i Halløj på
Badehotellet ;)

Thomas

Fra : Gerner

Dato : 13-02-02 21:25

On Wed, 13 Feb 2002 19:17:54 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

>Manual hvad er det??????????? Er det ikke ham der er med i Halløj på
>Badehotellet ;)
>
>Thomas

han hed manuEl. En manual er til for dem der absolut skal spilde tid
på at spørge i gruppen i stedet for at læse den.
RTFM er åbenbart gået af mode.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 13-02-02 22:26

> han hed manuEl.

Nåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååe

> RTFM er åbenbart gået af mode.

Ja, for man må ikke bande !

Mvh Thomas

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 14-02-02 15:25

takker for svarene

Rab

Fra : Andrew

Dato : 15-02-02 02:53

Kan man sætte waypoints i Ghost Recon?

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-02-02 11:50

Nah, mere retningslinier.

Hold venstre skift tast nede (for at få maps frem), klik på dit team, og
vælg det sted de skal gå hen.

Rab

Fra : Andrew

Dato : 15-02-02 12:35

OK, det vidste jeg godt. Men jeg troede at i mente at man, ligesom i Rainbow
Six, FØR en mission kunne give waypoints.

Forøvrigt et mega fedt spil, GR!

Fra : Gerner

Dato : 15-02-02 14:46

On Fri, 15 Feb 2002 12:34:50 +0100, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>OK, det vidste jeg godt. Men jeg troede at i mente at man, ligesom i Rainbow
>Six, FØR en mission kunne give waypoints.
>
>Forøvrigt et mega fedt spil, GR!

Man må da undre sig over om du har spillet, for så ville du ikke
spørge.