Nokia 6310 ?!?
Fra : Jensn

Dato : 13-02-02 10:57

Hej

Er der nogen som har en god grund til at jeg IKKE skal
bestille en Nokia 6310 ? (skal afløse min 6150)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 13-02-02 21:05

Brian,

> Er der nogen som har en god grund til at jeg IKKE skal
> bestille en Nokia 6310 ? (skal afløse min 6150)

Næh... Men har du brug for Bluetooth og GPRS?

Ellers ville jeg personligt vælge en mindre model.

** Lars

Fra : Jensn

Dato : 14-02-02 08:59

"Lars Knudsen" <lars@image.dk> skrev i en meddelelse
> Brian,

> Næh... Men har du brug for Bluetooth og GPRS?
>
> Ellers ville jeg personligt vælge en mindre model.
>
> ** Lars

Hej Lars

Jeg har ikke en disse at bruge Bluetooth og GRPS, men 6210'ern har
jeg haft i 3 dage (derefter blev den solgt og min 6150'er blev taget i brug
igen

Kravet er at telefonen skal passe i mine biler hvor der er monteret hånfri -
og
det gider jeg ikke at skifte - derfor må det blive 6310

Jeg har nu bestilt 6310'ern - så må vi se om det bliver den, eller om
6150'ern skal
tage en runde til

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-02-02 11:47

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har nu bestilt 6310'ern - så må vi se om det bliver den, eller om
> 6150'ern skal
> tage en runde til

ellers er jeg gerne køber af 6310'eren

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Jensn

Dato : 14-02-02 12:05

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Jensn" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Jamen, det skal jeg da huske

Hvis menu'erne ikke er hurtigere end i 6210, så er den til salg

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-02-02 12:57

On Thu, 14 Feb 2002 12:05:19 +0100, "Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote:

>Hvis menu'erne ikke er hurtigere end i 6210, så er den til salg

Men det er de. Det er heldigvis en af de ting, der er blevet ændret
siden 6210.

Fra : Nick Christensen

Dato : 14-02-02 18:09

> Men det er de. Det er heldigvis en af de ting, der er blevet ændret

Endda meget hurtigere. Jeg blev ret overrasket da jeg gik fra min 6210 og
lige over til 6310. Umiddelbart en rigtigt dejlig afløser for 6210.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-02-02 21:16

Hey,

mikael@ejberg.dk (Mikael Ejberg Pedersen) wrote in news:3c6ba5e0.16358709
@sunsite.dk:

> Men det er de. Det er heldigvis en af de ting, der er blevet ændret
> siden 6210.

Ja.. Cirka som de var på 6110

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-02-02 21:15

Brian,

"Jensn" <m3m5@hotmail.com> wrote in

> Jeg har ikke en disse at bruge Bluetooth og GRPS, men 6210'ern har
> jeg haft i 3 dage (derefter blev den solgt og min 6150'er blev taget i
> brug igen

Sjovt nok.. 6210 havde et stort problem med blandt andet
reaktionshastighed ("gummi" i tasterne) - syntes jeg. Derfor sprang jeg den
over.

> Kravet er at telefonen skal passe i mine biler hvor der er monteret
> hånfri - og
> det gider jeg ikke at skifte - derfor må det blive 6310

"Nogen" lovede mig at det kom "lige om lidt" til 8210 - hvorfor den fik lov
at erstatte min 6110. Men det kom jo aldrig. Nu er den så skiftet ud med en
6310, som jeg er ganske tilfreds med.

** Lars