Kan ikke logge på domæne??
Fra : Aage Hansen

Dato : 13-02-02 01:07

Hej NG
Jeg har en w2k server som kører som domæneserver. Mit problem er, at jeg
ikke kan få min win2000 workstation på domænet.?
Hver gang jeg prøver, får jeg flg. meddelelse: (Netværksstien blev ikke
fundet)?
Både bruger og maskine er oprettet i "Active directory users and computers".
Alt netværksopsætning er som det skal være, jeg kan pinge det hele, jeg
bruger VNC uden problemer og jeg kan gemme og hente mine filer på serveren
som normalt.
Nogen forslag??

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 13-02-02 08:48

"Aage Hansen" <aache@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger VNC uden problemer og jeg kan gemme og hente mine filer på serveren

DNS?

Kan du pinge serveren på navn eller kun på ip-nr.?

/Brian