hjemmeside
Fra : connie nielsen-

Dato : 12-02-02 23:16

Hej Igen.

Ja så er jeg her igen.

Først vil jeg fortælle at jeg har slettet netby.

Og har to adr:

Men lad os koncentrerer os om min nye side. Der er der nemlig
også en fejl på. måske ikke så stor.billederne er endda på siden.
Det kan være noget med hyperlinksene at gøre , jeg ved ikke.
Har prøvet alt syntes jeg.
Jeg har rettet html til lille , men den bliver ved med at skrive
l stort. og man kan ikke gå til startsiden. Jo hvis man går op i
"gå" oppe i bjællken går den automatisk over på startsiden.

Håber at i kan hjælpe mig og ikke er for træt af mig.

Adr: http://home19.inet.tele.dk/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : connie nielsen-

Dato : 12-02-02 23:46

Det er altså noget ged det her, fordi jeg har lige haft fat i min
veninde og når hun går på nettet kan hun ikke se min web.
Det kan jeg fra min egen computer.
Hvis jeg går ud af alt og går på nettet. Skriver jeg bare
http://home19.inet.tele.dk/
Og hvis jeg skriver samme adr som ovenfor , men tilføjer
/nicondoes/ index html
Kommer den ikke frem.?????
Hvor er det svært-

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-02 01:19

Tue, 12 Feb 2002 22:46:27 +0000 (UTC), skrev connie nielsen-
<nicondoes@yahoo.dk>:

>Hvis jeg går ud af alt og går på nettet. Skriver jeg bare
>http://home19.inet.tele.dk/

Hvor der ligger en hel masse andre sider.
Din rigtige adresse er
http://home19.inet.tele.dk/nicondoes/

På din side er der en enkelt fejl, linket startside henviser til

Det skal være <a href="index.html">

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : connie

Dato : 13-02-02 08:54

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
Hej Knud.

Tak for svaret, men det hjalp ikke, jeg gør det nok forkert.

Jeg går ind i html og retter 2 steder, hvor det står med stort,
og så går jeg op i værkstørsbjælken og trykker på gem.'

Er der andet jeg skal gøre???
Der hvor du skriver at det ikke er min rigtige side,skriver du at
der ligger en masse andre sider, er det noget der skal slettes ??
OBS jeg har ikke rettet noget der ?

connie

Fra : connie

Dato : 13-02-02 10:56

Knud.
God hjemmeside du har. Det med den engelske teks kunne jeg godt lide
at vide hvordan man gjorde. Er det bare en kode ??
Nå men tilbage , jeg har som sagt ændret alt om til lille l. I min
kopi

Skal jeg så overskrive igen.??
Connie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-02 14:35

Wed, 13 Feb 2002 09:55:38 +0000 (UTC), skrev connie
<nicondoes@yahoo.dk>:

>Skal jeg så overskrive igen.??

Ja, ellers bliver det jo ikke ændret på serveren.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-02 14:34

Wed, 13 Feb 2002 07:53:51 +0000 (UTC), skrev connie
<nicondoes@yahoo.dk>:

>Tak for svaret, men det hjalp ikke, jeg gør det nok forkert.

Hvad er det du ikke kan?
Rette htmL til html?

>Der hvor du skriver at det ikke er min rigtige side,skriver du at
>der ligger en masse andre sider, er det noget der skal slettes ??
>OBS jeg har ikke rettet noget der ?

http://home19.inet.tele.dk/ er en fælles server for mange
TDC-kunder, så der skal tilføjes det navn, du har bedt om og det
er tilsyneladende nicondoes, så det skal tilføjes, så det bliver

Fra : connie nielsen-

Dato : 13-02-02 19:21

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Wed, 13 Feb 2002 07:53:51 +0000 (UTC), skrev connie
HEJ KNUD ))

Mange mange tak for hjælpen. Det skulle virke nu.

Nu mangler jeg bare at få lagt en ny side ind og en gæstebog. PYHA.
Er så bange for at ødelægge noget af.
Endnu TAK )
Connie