Et tip til Kloge Åge!
Fra : Pipeline

Dato : 12-02-02 23:08

Har du set at Aldi i denne uge har masser af Dansktop-CD´er til kun 19,95
pr. stk.?
Serien hedder Toppen Af Poppen, og har hæderkronede kunstnere som Gitte
Henning, Ulla Pia, Susanne Lana og mange flere!
Jeg vil dog ikke garantere at sangene ikke er lavet på computer, men med
disse top-kunstnere er det vel værd at tage chancen?
Hvis du ikke har en Aldi i nærheden, så prøv at se om de ikke har dem på din
lokale tankstation.

--
Hilsen/Regards
Pipeline

....there are flies on the windscreen...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-02-02 00:10

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> wrote in message

> Hvis du ikke har en Aldi i nærheden, så prøv at se om de ikke har dem på
din
> lokale tankstation.

LOL!

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-02-02 05:51

Hej Kloge Pipeline

Pipeline <exciter@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Ukga8.8094$5L3.409287@news010.worldonline.dk...
> Har du set at Aldi i denne uge har masser af Dansktop-CD´er til kun 19,95
> pr. stk.?
SV: Warw manner

> Serien hedder Toppen Af Poppen, og har hæderkronede kunstnere som Gitte
> Henning, Ulla Pia, Susanne Lana og mange flere!
SV: Rimelige navne

> Jeg vil dog ikke garantere at sangene ikke er lavet på computer, men med
> disse top-kunstnere er det vel værd at tage chancen?
SV: Det er i orden - Det er bare computerlyds-effekterne jeg hader.

> Hvis du ikke har en Aldi i nærheden, så prøv at se om de ikke har dem på
din
> lokale tankstation.
SV: Vi har en Aldi - Men jeg bliver sur hvis det ikke passer. Fnys.
HILSEN ÅGE

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-02-02 12:06

In an article of 13 Feb 2002 Åge Halldorsson wrote:

> SV: Vi har en Aldi - Men jeg bliver sur hvis det ikke passer. Fnys.

Selvfølgelig passer det da, Åge, hvorfor skulle Pipeline lyve for dig?
Jeg tænkte skam også selv på dig, da jeg sad på tønden i går formiddag og
læste reklamer.

Og der er endog seks forskellige CD'ere at vælge imellem. Men til den
pris kan man jo snildt købe dem alle.

--
Uffe Holst

Fra : Max

Dato : 13-02-02 16:01

Hej Uffe

Og der er endog seks forskellige CD'ere at vælge imellem. Men til den
pris kan man jo snildt købe dem alle.

En må vel være rigeligt :)

Mvh Max

Fra : Pipeline

Dato : 13-02-02 17:16

> SV: Vi har en Aldi - Men jeg bliver sur hvis det ikke passer. Fnys.
> HILSEN ÅGE

Selvfølgelig passer det, jeg vil dog ikke garantere for at de ikke er
udsolgt. Jeg ser frem til en anmeldelse!

MVH
Pipeline