opsætning af FTP-server
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 12-02-02 22:40

Jeg har Serv-U FTP 4.0.0.4 og prøver at sætte en FTP-server op på min
Cybercity ADSL forbindelse. Jeg opretter en server og ifølge foreskrifterne
burde jeg ikke behøve at skrive noget i "Domain IP address" feltet. Det går
da også fint hvis jeg kontakter serveren med min interne IP (10.0.0.3), som
er den Serv-U vil kendes ved. Men hvordan får jeg Serv-U til at reagere på
min eksterne IP-adresse? Hvis jeg kontakter den, får jeg ikke noget svar
(den kan dog naturligvis pinges osv)! Jeg kan skrive den ind manuelt i
"Domain IP address", men det ændrer ikke noget. I desperation har jeg også
prøvet at skrive routerens interne IP-adresse (10.0.0.1), men heller ikke
det hjælper.

Har I mon nogle tips?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-02-02 22:55

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> wrote in

>Men hvordan får jeg Serv-U til at reagere på min eksterne IP-adresse?

Du kan finde svaret her:

<http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_
677/port_forwarding/>

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-02-02 22:18

"Simon H. Pedersen" <simon@SPAMNEJTAKemail.dk> wrote in message
> "Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> wrote in

> Du kan finde svaret her:
>
> <http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_
> 677/port_forwarding/>

det bliver svært eftersom du har brækket linket ;)

prøv den her adresse istedet:

<<http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco
677/port_forwarding/>>

/j

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 14-02-02 22:23

"jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> wrote in news:a4h9av$oi1$1
@sunsite.dk:

> det bliver svært eftersom du har brækket linket ;)

Det virker i min newsreader. Både dit og mit link ser begge fine ud.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : jakob wolffhechel

Dato : 14-02-02 22:35

> "jakob wolffhechel" <themuss@it.removethis.com> wrote in news:a4h9av$oi1$1
> @sunsite.dk:

> Det virker i min newsreader. Både dit og mit link ser begge fine ud.

fucking oe... anyway.. det burde have virket... i teorien anyway

Fra : Thomas Olesen

Dato : 14-02-02 22:25

On 14 feb 2002 jakob wolffhechel wrote:

> <<http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco
> 677/port_forwarding/>>

Den virker slet ikke, der mangler én "_"

--
Thomas Olesen