Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Syncmaster757P er det noget der virker?
Fra : Mads Stetter

Dato : 12-02-02 22:26

Davs Alle

ER ovenstående skærm noget der virker?

Hvilket kabel skal jeg købe til den, der er vist nok BNC stik bag på den?

Er det et dumt køb osv... skal bruges som helt almindelig skærm!

Svar gerne hurtigt da jeg har bestilt den og skal gerne have bestilt et
kabel så den kan sluttes til når jeg får den!

MVH Mads Stetter

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 13-02-02 20:37

Mads Stetter wrote:

>Hvilket kabel skal jeg købe til den, der er vist nok BNC stik bag på den?

Der er ingen grund til at bruge penge på et BNC kabel til skærmen. Du
kan ikke se forskel alligevel - man op i noget større skærm/opløsning,
før det gør nogen forskel.

Brug bare et standard D-SUB - det følger sikkert med.
--
Rasmus Waehrens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-02-02 21:44

Wed, 13 Feb 2002 19:37:14 GMT, skrev Rasmus Waehrens, på 11 linier, i
<3c6abfe4.7699230@news.sonofon.dk>, :

Kan en 757P ikke gå op i 2048 x 1536 ?

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 14-02-02 18:41

Karsten Andersen wrote:

[KLIP - BNC på Samsung 757P?]
>Kan en 757P ikke gå op i 2048 x 1536 ?

Nej, den er angiver til maks. 1920x1440@64 hz på samsung.se. Det kan
dog ikke være specielt brugbart på en 17" skærm.
--
Rasmus Waehrens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-02-02 20:39

Thu, 14 Feb 2002 17:40:34 GMT, skrev Rasmus Waehrens, på 10 linier, i
<3c6bf5af.1272539@news.sonofon.dk>, :

>Karsten Andersen wrote:
>
>[KLIP - BNC på Samsung 757P?]
>
>Nej, den er angiver til maks. 1920x1440@64 hz på samsung.se. Det kan
>dog ikke være specielt brugbart på en 17" skærm.
Som der også står ved en 757DFX, men den klare de 2048 x 1536..
Men ok ikke noget man kan bruge

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433