telmore
Fra : Knud K. H.

Dato : 12-02-02 22:42

hej
er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? ( www.telmore.dk )

--
mvh.
Knud K. H.
hjemmeside for oddsklub-
ben af 14. januar 2000:
http://www.ok2k.subnet.dk

Fra : Kasper Madsen

Dato : 12-02-02 23:08

Har haft det i 2 måneder, og det kører upåklageligt! Jeg har dog aldrig haft
mobil tidligere, så jeg har ikke så meget at sammenligne med. Men man får
hvad de lover!

Mvh Kasper Madsen

Fra : **TRADS**

Dato : 12-02-02 23:12

Absolut ingen Prob. herfra !!!!
Og billigt samtidig.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-02-02 09:06

"Knud K. H." <knud@post12.tele.dk> skrev:
> er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore?
> ( www.telmore.dk )

Ja, jeg har være kunde der i ½-1 års tid nu og der har
aldrig været problemer (kun med lidt forsinket sms
engang).

Jeg er særdeles tilfreds med Telmore, jeg har sparet
mange penge ift. mit gamle Vic15 abb. og så ser man
engang imellem selve direktøren Frank Rasmussen her i
mobil grupperne - det er sgu' fedt (undskyld sproget :).

Venligst
Mikael

Fra : Ravn

Dato : 13-02-02 12:34

> er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? ( www.telmore.dk )

Har haft det i ca 1 år, og kan kun anbefale det !
Især deres kundeservice har været venlige, og priserne er jo også ret gode
!:)

/ravn

Fra : Devast8or

Dato : 13-02-02 14:00

Ja, de kan klart anbefales. Har haft dem i et års tid nu og der har ikke
været problemer af nogen art.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-02-02 15:19

> er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? ( www.telmore.dk )

Kan også anbefales herfra, billig og så virker det bare

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : John K

Dato : 13-02-02 15:58

> hej
> er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? ( www.telmore.dk )

Jeg havde et (rent ud sagt) helvedes besvær med dem i starten, da jeg skulle
flytte mit nummer fra Sonofon til Telmore.

Men der er dog kommet orden i sagerne, så der er ingen problemer mere.

Derudover er har de nogle meget fornuftige priser (selvfølgelig afhængig af
ens forbrugsmønster)

Mvh

John K

Fra : Hezu

Dato : 16-02-02 00:44

Kun gode erfaringer...

Billigt, nemt og stabilt.

Hilsen
Michael Z

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-02-02 23:40

Hej

"Knud K. H." <knud@post12.tele.dk> wrote:

>er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? ( www.telmore.dk )

Helt og aldeles problemfrit ! - alt fungerer bare helt efter hensigten.

Dog vil jeg lige bemærke at det virker som om de er "gået lidt istå" på
det seneste. Der var en masse planer om ting og sager omkring betaling,
flere abonnementer på samme konto osv. men, der sker ikke rigtigt noget
for tiden, f.eks. har den tekst med betaling via Danske bank og Nordea
(var det vist) stået på deres hjemmeside meget længe, med teksten:
"kommer snart"....

--
M.v.h. Ole®

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 19-02-02 15:54

Hejsa

Ja, vi har ligget lidt stille, men dermed ikke sagt at der ikke arbejdes. Vi
har valgt at
priortere et nyt billing system højest, men det er ved at være kørt ind, så
der går
ikke længe før der kommer nye produkter.

Vi søger iøvrigt en ny teknisk chef, for bl.a. at speede processen lidt op i
fremtiden.

-

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Adm. Direktør, Telmore A/S

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-02 17:11

Telmore - Frank Rasmussen skrev:

>så der går
>ikke længe før der kommer nye produkter.

Og jeg må vel godt sige, at I godt kan glæde jer

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-02-02 19:04

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

> Og jeg må vel godt sige, at I godt kan glæde jer

Det gør vi allerede ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-02-02 01:12

"Knud K. H." <knud@post12.tele.dk> wrote in

> er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? (
> www.telmore.dk )

jepper, har haft det næsten siden starten - aldrig haft noget der
bare lignede problemer hos dem ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Jan

Dato : 19-02-02 18:12

Min datter "overtalte" mig til Telmore, og jeg kan kun sige at alt virker
perfekt. Ros til dette firma herfra.
Vh
Jan Larsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-02-02 19:15

On Tue, 12 Feb 2002 22:41:44 +0100, "Knud K. H." <knud@post12.tele.dk>
wrote:

>er der nogen der har erfaringer med at benytte telmore? ( www.telmore.dk )

Det må ubetinget være Danmarks bedste telefonselskab,
pris/kvalitetsforholdet taget i betragtning.

Fin dækning, gode features og god kundeservice. Og så er det billigt!

Stor thumbs up herfra, og det er endda fra en vestjyde!!!

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476