D:A:D koncert - Roskilde
Fra : Guess

Dato : 12-02-02 21:37

Jeg står i den herlige situation, at skulle til D:A:D koncert i Roskilde den
21/2.

Jeg må tilstå at jeg ikke helt har styr på hvad de spiller den aften, og det
er derfor jeg ville høre om nogle herinde ved det.

Uanset hvad glæder jeg mig

/Guess

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-02-02 00:11

On Tue, 12 Feb 2002 21:37:18 +0100, "Guess" <tilanne@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg må tilstå at jeg ikke helt har styr på hvad de spiller den aften, og det
>er derfor jeg ville høre om nogle herinde ved det.

Ingen kan vel vide det undtagen DAD. Men der er jo nok en del fra den
nye Soft dogs, og så et blandet mix fra bunken)

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk