Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotohandler søges
Fra : Ebbe Rasch

Dato : 12-02-02 21:23

Hej Alle

Da jeg netop er flyttet til København, vil jeg høre om der er nogle der kan
anbefale en god fotohandler med professionel og venlig service. Helst enten
i nærheden af mit hjem (Kbh. S) eller mit arbejde (Lyngby).

Spørgsmålet er med vilje formuleret bredt i håb om, at få mange svar og
meninger :)

Ebbe Rasch

Fra : Søren Blom

Dato : 12-02-02 22:22

"Ebbe Rasch" <mail@ebberasch.dk_REMOVE_THIS> skrev i
> [...]
enten
> i nærheden af mit hjem (Kbh. S) eller mit arbejde (Lyngby).

FOTO/C Detail
Holbergsgade 5
1057 København K.
Tlf: 3314 2414

Photografica
Skindergade 41
1159 Copenhagen K

KontantFoto
Købermagergade

I det hele taget er der en lang række fotohandler i København som yder en
professionel service, men området lige omkring Lyngby eller Kbh S. kender
jeg ikke til, men modsat, så er i hvert fald de to øverste vær at rejse
efter, hvilket jeg selv gør.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper

Dato : 12-02-02 22:31

"Ebbe Rasch" <mail@ebberasch.dk_REMOVE_THIS> wrote in message
> [...]
> i nærheden af mit hjem (Kbh. S) eller mit arbejde (Lyngby).
>
> Spørgsmålet er med vilje formuleret bredt i håb om, at få mange svar og

Den billigste til hardware:

www.kamerahuset.dk

mvh
Jesper Yde

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 13-02-02 12:49

> [...]

> kan anbefale en god fotohandler med professionel og venlig service.
> Helst enten i nærheden af mit hjem (Kbh. S) eller mit arbejde (Lyngby).

Velkommen til Amager

Jeg kan i lighed med nogle af de øvrige anbefale Foto/C på Holbergsgade
samt Carstens Foto & Video i Kastrup, som laver rigtig gode forstørrelser
på hans Fuji Frontier til meget rimelige priser.

Carsten's Foto & Video Tlf 32 51 34 77
Fax 32 50 18 56 Skottegården 4
2770 Kastrup

Jeg har fået dårlig (ligegyldig) betjening een gang hos Kontant Foto på
Købmagergade og det er een gang for meget, så der handler jeg ikke mere,
men der er sikkert andre der synes det er et godt sted.

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk