Billeder
Fra : Grit Wessel

Dato : 12-02-02 20:07

Så har jeg også oploaded et par billeder af Phizackerley og Iphi på
webshots.com:
http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID
=30953006

....og ellers kan de selvfølgelig altid ses på min hjemmeside (se signaturen)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Denise

Dato : 12-02-02 21:03

Hej Grit
Ja, det er jo nogle skønne misser.
Her er direkte link til Grit's misser (ideen med makeashorterlink tyvstjålet
fra Lisbeth tror jeg det var, simpelhen genialt).
http://makeashorterlink.com/?E2241286
http://makeashorterlink.com/?M2343486

Hilsen Denise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-02-02 22:55

"Denise" <daugbjerg@c.dk> wrote in message
> [...]
tyvstjålet
> fra Lisbeth tror jeg det var, simpelhen genialt).

Hej Denise.
Ja Makeashorterlink.com bruges meget på dk.kultur.sprog hvor jeg også slår
mine folder, og jeg synes også det er en genial ting, man er fri for at link
bliver så lange at de "brækker" så de ender med slet ikke at virke, hvis da
ikke man skal til at klippe-klistre

Og hvor er det herligt med alle de skønne billeder der er kommet i vores
album

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************