Hvid pletter på planter!
Fra : Michael Petersen

Dato : 12-02-02 19:09

Hej

Vi har lige startet et nyt 128l akvarie op (for 14 dage siden) og der er
kommet hvide pletter på planterne. Vi har nogle vandpest planter i og jeg
ved at de kan komme med hvide pletter på bladende, hvis der er mangel på
Co2. Men jeg vil ikke mene at der er mangel Co2, da der kun er
"baby"-planter i akvariet.

Er nogle derude der her en forklaring?

På forhånd tak.

Hilsen Michael Petersen
michael.petersen@e-privat.dk

Fra : moff

Dato : 05-03-02 04:54

"Michael Petersen" skrev d. 12-02-02 19:09 dette indlæg :
> [...]
> ved at de kan komme med hvide pletter på bladende, hvis der er mangel

> Co2. Men jeg vil ikke mene at der er mangel Co2, da der kun er

Jeg vil mene at det er mangel på co2,for de steder jeg har læst om
det(jeg har selv haft problemet)skriver de at det er
co2 mangel,det har ikke nogle betydning om det er store eller små
planter,for er der for lidt co2 i akvariet vil det jo
påvirke planterne.Jeg giver mine planter CO2 og de hvide pletter er
forsvundet
MVH moff

http://www.kandu.dk/