erfaringer med ron thomson classic waders ~
Fra : Jakob H K

Dato : 12-02-02 18:25

Jeg overvejer at købe et par RT classic neopren waders. Hvis du har
erfaringer med disse vil jeg meget gerne høre herom.

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Rasmussen

Dato : 12-02-02 22:43

Hej Jakob.
Jeg fik selv et par rt classic waders i julegave, og har brugt dem
adskillige gange, uden det har givet anledning til nogen form for problemer.
Køb du roligt et par...

Mvh
Morten R
Kolding

Fra : Jakob H K

Dato : 13-02-02 18:00

Morten Rasmussen <mortenr@privat.dk> wrote:

> Hej Jakob.
> Jeg fik selv et par rt classic waders i julegave, og har brugt dem
> adskillige gange, uden det har givet anledning til nogen form for problemer.

OK, jeg køber nok et par

Hygge

Jakob H K

Fra : Jakob H K

Dato : 14-02-02 23:38

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> [...]

De er hermed købt for 500 kr i bilka

Hygge

Jakob H K

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 13-02-02 09:17

Har dem selv, vidst i 5 mm udgaven, kan kun anbefale dig dem. Du mærker ikke
du står i isvand om vinteren og de er faktisk ikke engang specielt varme om
sommeren.

Fra : Jakob H K

Dato : 13-02-02 18:00

Magnus Harkjær <Harky@clan3v.dk> wrote:

> Har dem selv, vidst i 5 mm udgaven, kan kun anbefale dig dem. Du mærker ikke
> du står i isvand om vinteren og de er faktisk ikke engang specielt varme om
> sommeren.

Jeg køber et par så

Hygge

Jakob

Fra : Christian Skands

Dato : 13-02-02 17:08

"Jakob H K" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe et par RT classic neopren waders. Hvis du har
> erfaringer med disse vil jeg meget gerne høre herom.

Jeg har et par RT Classic de blev utætte på bagdelen efter lidt over et år.
Hullet lod sig nemt lappe. Knæforstærkningerne giver jeg ikke meget for, fik
lagt knæet på en sten med muslinger og det kunne de ikke holde til. Det er
dog nok de færreste waders der kan holde til det men RT Classic er ikke
stærkere på knæene end de er andre steder.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : Jakob H K

Dato : 13-02-02 18:02

Christian Skands <skands@mail.dk> wrote:
RT Classic er ikke
> stærkere på knæene end de er andre steder.

Tilgengæld er de billige

Tak for informationerne.

Hygge

Jakob

Fra : Lars Ø

Dato : 14-02-02 07:19

Kun gode erfaringer
vh
LarsØ

Jakob H K <ingen@mail.dk> skrev i artiklen

Fra : Jesper Hjort

Dato : 16-02-02 15:25

Jeg købte mine sidste år, og de er nylig nu blevet utætte.
De er alligevel ret holdbare, synes jeg. De har måske været brugt 80-90x
siden jeg fik dem.

Tillykke med dine.
Jeg køber selv et par nye af samme slags.
Er de på tilbud i Bilka?

JH

Fra : Jakob H K

Dato : 16-02-02 16:27

> Tillykke med dine.
> Jeg køber selv et par nye af samme slags.
> Er de på tilbud i Bilka?

Ja, i denne uge, så du skal være hurtig. De var dog kun sat 100 kr ned
tror jeg nok. Jeg gav 500kr men det er fandeme også billigt for et par
neoprener. Så må vi se om de holder

Hygge

Jakob H K