Ut lego mand??????
Fra : adrian.M.

Dato : 12-02-02 17:53

Okay jeg har nu prøvet at få fat i den lille lego mand i stedt fro den alm
amnd på ut , hvor kan jeg få den henne jhar tjekket file planet og planet
unreal ud og stadig ikek fundet noget , jeg fandt dog en lege mand men inegn
mulighed for dl :( . ?????????.
vh
adrian

Fra : NN

Dato : 12-02-02 18:59

Damn! det er godt nok dårligt skrevet. Brug dog lige 2 min. på at se hvad du
skriver, det ligner ikke staveproblemer, men bare at du er ALT for hurtig på
tasterne.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : adrian.M.

Dato : 13-02-02 01:30

:) .
Og never mind har fudnet den :)
NN <ec-odense@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6957f1$0$22327$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Nis Deleuran

Dato : 13-02-02 09:22

> Og never mind har fudnet den :)
well, hvor??

Fra : adrian.M.

Dato : 13-02-02 11:28

Manden kan ikke bruges til de fleste Ut maps speciel ikke boomtowns da de
åbenbart ikke har updatet deres server så den kan modtage de nye modeller.
Manden er fundet ved spy games , men tjek lige planetunreal ud , du vil ikke
fortyde det fyldt med patches og modeller,musik, og meget meget mere!!!.
med venlig hilsen
adrian.
(undskyld hvis der er sjuske fejl men har ikke meget tid (min mor har Rund
fødselsdag).
Nis Deleuran <qaratuziah@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6a21e3$0$22324$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-02-02 12:26

"adrian.M." wrote:

> Manden kan ikke bruges til de fleste Ut maps speciel ikke boomtowns da de
> åbenbart ikke har updatet deres server så den kan modtage de nye modeller.

For at du kan bruge custom skins, lyde m.m. i UT så kræver det at serveren er
udrustet med dem, ideen er at de brugere som ikke selv har hentet sådanne
udvidelser automatisk får dem når de kobler på serveren. Det samme gælder custom
maps, men her får man dem dog først når serverens maprotation kommer til det
pågældende map.

Ideen er at for at alle kan se du fx. er klædt ud som en Lego mand, så skal alle
spilleres maskiner havde det lego skin. Forøvrigt så synes jeg lego skinet,
ihvertfald det skin jeg kender, er på grænsen til snyd fordi det er så lille og
man kan heller ikke se hvilket våben spilleren har valgt! Noget tilsvarende
gælder desværre også for mange af de andre custom skins.

Tilgengæld er jeg ret vild med de mange custom taunts, især mange af lydende fra
Simpson er lige i øjet.

Mvh

Bruno aka. Cool.DK

Fra : adrian.M.

Dato : 13-02-02 15:33

Min lego mand er en smule lille hæ hæ men jeg synes den er fair nok (pirat
mand) den giver dig mulighed for at se dens våben så det er vel ikke snyde
:) .
jeg håber folk får ligså meget fornøjesle ud af de nye ting som jeg har og
syne si skal få den dl så i også kan nyde godt af det.
vh
adrian.
<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C6A4D47.A14A08D9@worldonline.dk...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-02-02 17:34

"adrian.M." wrote:

> Min lego mand er en smule lille hæ hæ men jeg synes den er fair nok (pirat
> mand) den giver dig mulighed for at se dens våben så det er vel ikke snyde
> :) .

Er du sikker? Husk at selvom du kan se hvad du har i hånden er det ikke sikkert
det bliver vist når man ser din figur "udefra", har du prøvet at stille dig
foran et spejl på en bane eller at skifte til 3rd-person view?

Fra : adrian.M.

Dato : 13-02-02 21:28

jep og har enda også skudt mig selv ,men jeg vil da lige tjekke det endnu en
gang bare for en sikkerheds skyld for ellers er det nok en smule snyd(så den
engang på en server og synes den så sød ud og der kunne jeg ikke se våbnet
men jeg bankede ham alligevel ;) ).
mvh adrian
århus .

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C6A955D.2DA3DAB5@worldonline.dk...

Fra : Tiger

Dato : 15-02-02 23:15

"adrian.M." <lander105@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> engang på en server og synes den så sød ud og der kunne jeg ikke se

Hvor på planet unreal fandt du den henne???
Jeg kan ikke finde rundt på den site....

Tiger

Fra : adrian.M.

Dato : 15-02-02 13:54

HMM jeg kan sige velkommen til gruppen som ikke kna fidne rundt på alle de
Ut pages.
men jeg kan sende dig et link kommer lidts nere skla lige ahve noget at
spise :) .mvh adrian.
Nastypuppet-DK
Tiger <mikkelwesth@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6c36f5$0$22288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : adrian.M.

Dato : 15-02-02 14:00

http://www.fileplanet.com/index.asp?search=lego+model+Ut&scope=0§ion=0&s
ubmit.x=20&submit.y=2
så må du lige selv tjekke den list .(huls at tjekke at det er en modle du dl
og ikke ,kun en skin) + ikke alle lego modelerne er til Ut men også til
andre spil .'mvh
adrian
århus

Fra : adrian.M.

Dato : 15-02-02 14:17

lige et sårgsmål er det dig som hedder tigerdyr på UT???

Fra : MOA

Dato : 15-02-02 17:05

Helt ærlig, respekt hvis ikke du kan finde ud af at stave, men hvis det bare
er fordi du har travlt, SÅ SLAP LIDT AF, det er vildt irriterende at læse
indlæg proppet med stavefejl!

MOA

Fra : Seth

Dato : 15-02-02 17:31

"MOA" <No@spam.dk> wrote in message
> [...]
bare
> er fordi du har travlt, SÅ SLAP LIDT AF, det er vildt irriterende at læse

Er lidt enig med MOA der. Hvis manden ikke kan stave, så er han jo
undskyldt...Ved godt nogle former for ordblindhed er magen til hans måde at
stave på, men så kunne manden jo fotælle det.
Men det der ligner altså travlhedsfejl...snup en slapper og se din tekst
igennem inden du sender Adrian.

Seth

Fra : adrian.M.

Dato : 15-02-02 17:36

så lad vær med at læse det :)
MOA <No@spam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6d3179$0$22381$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : adrian.M.

Dato : 15-02-02 19:28

wow alt det over 1 stavefejl eller travlheds fejl. Hm gad vide hvad i gør
med folk som for sjov går i byen . :) . jeg skriver kun herind for at hjælpe
og man har jo travlt en gang imellem hvor man ikke har meget tid til at
skrive , jeg kunne slevfølig godt vente til jeg havde mere tid men det ved
man alså ikke før man har det. :)
I kunne også godt selv komme med nogle svar/ gode indlæg selv i stedet for
at hakke på en.
hilsen
adrian.
adrian.M. <lander105@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6d37a2$0$6929$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : MOA

Dato : 15-02-02 22:37

Nu læser jeg alle indlæg der relaterer til UT fordi det interesserer mig.
Desuden burde du kigge lidt længere nede i gruppen, så vil du se at jeg
faktisk har deltaget (konstruktivt) i en del diskussioner og oplæg. Når jeg
skriver til dig at du bør læse korrektur på dine egne indlæg, er det lige så
meget for din egen skyld. Man bliver irriterede eller midster fokus når man
konstant skal sidde og gætte sig til hvad du prøver at skrive. Du kan da
umuligt have så travlt at du ikke lige læser dit eget indlæg igennem før du
sender det? Dette indlæg tog præcis 1½ min at skrive......så svært er det
ikke....

MOA

Fra : MOA

Dato : 15-02-02 22:51

og så var der endda kun en stavefejl (midster.....host.....mister)

MOA

Fra : Jacob Holm

Dato : 16-02-02 00:21

MOA wrote:

> og så var der endda kun en stavefejl (midster.....host.....mister)

Hmm, ikke for at blande mig i en ellers helt uvedkommende 'diskussion',
men der er da vist to sdaveflej*: "irriterede" skal nok staves
"irriteret".

Mvh. Jacob.

*Ja, det var med vilje.

Fra : adrian.M.

Dato : 16-02-02 02:00

det er da også lige meget , 1 stave fejl betyer ikke verdens
undergang.stavefejl eller ej , der skal plads til os alle :).
Jacob Holm <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C6D97CE.610BFEF8@abk.auc.dk...

Fra : MOA

Dato : 16-02-02 08:52