Billedsiden
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-02-02 17:55

Så har jeg også uploadet billeder af mine 7 rovdyr til siden. Det tog kun en
krig. Ved ikke hvorfor mine fylder så meget i forhold til de andre billeder,
men nu kan I i hvert fald se vidunderne

M.v.h.
Lise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 12-02-02 23:13

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> wrote in message
> [...]
en
> krig. Ved ikke hvorfor mine fylder så meget i forhold til de andre

Hej Lise. Dine billeder fylder mere fordi de er STOOORE 1503 x 998 er
en voldsom opløsning til web-brug. Hvis du laver dem i halv størrelse passer
det alligevel nogenlunde til det man ser på skærmen, og de up- og downloader
hurtigere. Men bortset fra det, så er det nogle herlige billeder. De der
madskåleholdere man kan se på det billede hvor de får vådfoder, hvor kan man
få dem? De var dog vældig smarte, men jeg kan ikke mindes at have set dem
nogen steder...

Mange hilsner
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 12-02-02 23:59

> [...]
passer
> det alligevel nogenlunde til det man ser på skærmen, og de up- og

Uha Lisbeth, nu taler du jo om noget, som jeg ikke har forstand på *S* jeg
har bare fået dem fremkaldt på picture cd og hentet dem ind på maskinen *S*

> [...]
man
> få dem? De var dog vældig smarte, men jeg kan ikke mindes at have set dem

Tak tak *S* madskålene har jeg købt i PetGo i Gentofte. De fås i mange
farver og koster, så vidt jeg husker 90 kr. pr. stk., og der er så 2 skåle
på en bakke. Men de er hamrende praktiske og holder maden nogenlunde
indenfor anstændig radius af bakkerne, og de er nemme at støvsuge. Man kan
bare pille skålene af og vaske skåle og bakker hver for sig.

M.v.h.
Lise

Fra : Mette Frederksen

Dato : 13-02-02 20:55

hvad er adressen på hjemmesiden?

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Majer

Dato : 13-02-02 22:50

Hej Mette!!

Adressen er:

http://community.webshots.com/album/30953006QcBoYPSDKL

--
Majer

Peters fotoalbum:
http://home24.inet.tele.dk/majer/

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 14-02-02 00:08

http://community.webshots.com/album/30953006QcBoYPSDKL

m.v.h. Lise

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-02-02 19:49

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> wrote in message
> hvad er adressen på hjemmesiden?
>
> Mette

Hej Mette.

Den generelle side er http://www.webshots.com og hvis du selv vil uploade
billeder er brugernavnet dkkulturdyrkat (ud i et ) og password er miauw.

Hilsen
Lisbeth

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-02-02 21:49

d. 14/02/02 19:48 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
artiklen a4h0or$sdr$1@sunsite.dk:

> Den generelle side er http://www.webshots.com og hvis du selv vil uploade
> billeder er brugernavnet dkkulturdyrkat

Øhm, Lisbeth, undskyld, men så kommer hun ikke langt. dkfritiddyrkat
virker bedre

--
Mange hilsner fra Ann R
Ditte & Donnas katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-02-02 22:24

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> d. 14/02/02 19:48 skrev Lisbeth Hviid Jakobsen på ernyoka@hotmail.com i
> artiklen a4h0or$sdr$1@sunsite.dk:

> Øhm, Lisbeth, undskyld, men så kommer hun ikke langt. dkfritiddyrkat
> virker bedre

AAARGH... Ja selvfølgelig *rødme* dkfritiddyrkat... øv hvor pinligt....når
det nu er mig selv der har fundet på navnet...

Tak for korrektionen

Hilsen
Lisbeth