Kan jeg lave buer i FP?
Fra : Dennis

Dato : 12-02-02 17:46

Der er efterhånden mange sider hvor der ligger en bue i den ene side. Kan man lave det i FP2000 eller skal man der have et andet program og i så fald hvilket?

Dennis

Fra : Andreas Paasch

Dato : 12-02-02 20:41

Alle buer du finder, er billeder der er sat ind .. HTML kan svjv. ikke lave
buer endnu ....
og skal det heller ikke for den sags skyld ...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-02-02 21:30

Buen laves i et grafikprogram og indsættes i siden.

Fra : Dennis

Dato : 13-02-02 20:35

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse news:2pui6usquvons5igaah6ldkamls2ies82t@4ax.com...
Buen laves i et grafikprogram og indsættes i siden.

Nogen I kan anbefale ?

Dennis

Fra : Andreas Paasch

Dato : 13-02-02 21:20

PaintShopPro eller PhotoShop er nok de mest anvendte til webarbejde ...
Jeg bruger nu andre og får det samme ud af det, enhver sin smag.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net