Hjælp til en 8210
Fra : KillerBoy

Dato : 12-02-02 17:11

Hej en af mine venner har nu haft sin 8210 i om kring 1 år og Når man bare
trykker lidt på siden så går displayet ud og kommer igen efter 2 sek... Er
de rnogen der har en Løsning

--
Winamp var stoppet

Fra : Jan-Erik

Dato : 12-02-02 18:02

> Hej en af mine venner har nu haft sin 8210 i om kring 1 år og Når man bare
> trykker lidt på siden så går displayet ud og kommer igen efter 2 sek... Er
> de rnogen der har en Løsning

Typisk fejl på Nokia 8210 - prøv at tage den på værksted. Nokia yder 15 mdr.
garanti fra produktionsdagen, så måske er han heldig Ellers prøv at
skifte det stykke gummi der sidder mellem display og print...

Hilsen Jan-Erik

Fra : H3nrik V!

Dato : 12-02-02 23:09

"KillerBoy" <killerboy@superheros.dk> wrote in message
> Hej en af mine venner har nu haft sin 8210 i om kring 1 år og Når man bare
> trykker lidt på siden så går displayet ud og kommer igen efter 2 sek... Er
> de rnogen der har en Løsning

Hmmmm.... Jeg har skiftet mange display's i 8210'ere på den baggrund...
Check om der er garanti... Hvis ikka - skil skidtet ad og saml den igen -
det er som regel det gummi der sidder mellem display og print der er det
egentlige problem. Men HUSK - det er på eget ansvar - det er sq noget
småtteri...!

/H3nrik!