Tænk over den piger :o)
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-02 17:14

One night, Jerry brought home a dozen red roses to his wife.
"How lovely, dear," she said. "What's the occasion?"

"I want to make love to you," he said simply.

"Not tonight, dear. I have a headache."

The next night Jerry came home with a big box of chocolates
and explained that he wanted to make love to her.

"I'm awfully tired, honey," said his wife. "Can I have a
rain-check?"

Every night for a week Jerry brought home something, but each
time his wife's answer was "no".

Finally he came home carrying six black kittens with little
red bows around their necks and handed them to his wife.

"How adorable, Jerry!" she exclaimed. "What are they for?"

"These are six little pallbearers for your dead pussy."

Pallbearer=kistebærer.

Subtilt ...

Og moralen er:

Girls, Keep your pussy alive!

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : Mirian

Dato : 13-02-02 23:02

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> skrev i en meddelelse

> Og moralen er:
>
> Girls, Keep your pussy alive!

Min "pussy" er altså meget levende!!! Det er utroligt at der altid er så
meget focus på at kvinder ikke gider at dyrke sex! Der findes altså også
mange mænd der ikke har særlig stor lyst!
Jeg har aldrig oplevet nogle mænd der har kunne følge med min store appetit
på sex og jeg har da haft en del mænd i mit liv!!
MVH Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 14-02-02 00:31

Mirian skrev:

> [...]
> stor lyst! Jeg har aldrig oplevet nogle mænd der har kunne
> følge med min store appetit på sex og jeg har da haft en del
SNIP

Amen to that. Jeg har i tidens løb snakket med utallige piger hvis
mænd slet ikke kunne leve op til at vi mænd kan og VIL hele tiden.

mange mænd øsnker sig en altid villig kvinde, når de så finder
hende, bliver det ofte alt for meet for dem for det var en villig
kvinde, når MANDEN havde lyst de ledte efter men de fik e der
altid har lyst og helt ærligt det kan uhyggeligt mange mænd slet
ikke leve op til. Om ikke andet skal vi fyre ofte have en lille
pause inden 'næste omgang'

Så man skal passe på hvad man ønsker sig, man kunne jo få det!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-02-02 16:10

Hej Miriam

Hvornår kommer du til dss-fest?

> Min "pussy" er altså meget levende!!! Det er utroligt at der altid er så
> meget focus på at kvinder ikke gider at dyrke sex! Der findes altså også
> mange mænd der ikke har særlig stor lyst!

Det sker da, indrømmet.

> Jeg har aldrig oplevet nogle mænd der har kunne følge med min store
appetit
> på sex og jeg har da haft en del mænd i mit liv!!

Hmm, det kommer jo an hvilken type sex det er. En quickie i entreen eller
over spisebordet er jeg altid frisk på. Men jeg bliver "træt" hvis det
skal være den helt store tur med slikkeri til man forstuver tungen og
forværrer ens i forvejen kroniske nakkeskade. Det står jeg kun model
til én gang om dagen, men helst med et par dages mellemrum.

Selvom man er en gammel libertiner, kan sex godt være hårdt arbejde.

Og - flame away - det er s'gu, rent fysisk, manden der lægger mest
fysisk energi i den sag, og tanken om det overvinder nogen gange
liderligheden. Desværre.

Mark
www.mandezonen.dk
- Kvinde kend *min* krop

Fra : Puk

Dato : 16-02-02 17:38

> Det sker da, indrømmet.

Det sker tilsyneladende temmelig ofte, hvis man skal dømme efter
de mange debatter på nettet, hvor kvinder lufter problemet med
deres partner.

> [...]
model
> til én gang om dagen, men helst med et par dages mellemrum.

Hvordan har du det så med, at din kæreste måske ikke kommer i
forbindelse med disse quickies?
Personligt har jeg det sådan, at jeg synes mægtig godt om
quickies, men jeg kommer meget sjældent i den situation. Som
regel når gutten at komme, før jeg gør og så er seancen ligesom
slut, hvis det er en quickie.

> Selvom man er en gammel libertiner, kan sex godt være hårdt
arbejde.

Vel kan det da så, men så er det altså heller ikke værre.

> [...]
mest
> fysisk energi i den sag, og tanken om det overvinder nogen

Det kommer da vist an på, hvilken mand og hvilken kvinde der er
tale om, og hvordan man dyrker sexen.
Min kæreste har da netop givet udtryk for, at sex med mig er en
ganske anden sag end med de kvinder han ellers har været sammen
med, simpelthen fordi jeg deltager langt mere aktivt og han
derfor ikke skal arbejde helt så hårdt for sagen.

Så hvis du oplever det som om, du skal lægge mere fysisk arbejde
for dagen, så skal du måske tage en snak med din kæreste om
hendes aktivitets niveau.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-02-02 18:01

Hej Puk

> [...]
> tungen og
> model
>
> Hvordan har du det så med, at din kæreste måske ikke kommer i

Ikke så godt. Derfor bliver de heller ikke praktiseret særligt
tit.

> Personligt har jeg det sådan, at jeg synes mægtig godt om
> quickies, men jeg kommer meget sjældent i den situation. Som
> regel når gutten at komme, før jeg gør og så er seancen ligesom
> slut, hvis det er en quickie.

Quickies er bestemt noget som manden får mere ud af end kvinden. Ofte.

> arbejde.
>
> Vel kan det da så, men så er det altså heller ikke værre.

Sorry, men det er et typisk kvindesvar. I vil ikke acceptere, at
det er hårdt arbejde for manden. Det er rart, men det trækker
tænder ud at pumpe løs i 25 minutter og samtidig koncentrere
sig om ikke at komme, holde den rigtige rytme, ramme på den
rigtige måde, tale frækt osv. Sådan er det og det afholder
mig bestemt ikke fra at gøre det, men kræver en del ovetalelse at
stille op flere gange om dagen.

> mest
> gange
>
> Det kommer da vist an på, hvilken mand og hvilken kvinde der er
> tale om, og hvordan man dyrker sexen.

Bestemt.

> [...]
> med, simpelthen fordi jeg deltager langt mere aktivt og han
> derfor ikke skal arbejde helt så hårdt for sagen.

Det lyder da godt.

> Så hvis du oplever det som om, du skal lægge mere fysisk arbejde
> for dagen, så skal du måske tage en snak med din kæreste om
> hendes aktivitets niveau.

Det gør jeg bestemt også, og hun er meget forstående. Specielt omkring
mine nakkeproblemer i forbindelse med slikkeriet. Min nakke blev smadret
af at sidde forkert, da jeg spillede Commandos i alt for mange timer
i træk

Hmm, det er snart tre år siden.

--
Mark

Planet of the Apes (1968) trivia:
During breaks in filming, actors made up as different ape species
tended to hang out together---apes with apes, orangutans with
orangutans, chimps with chimps. It wasn't required, it just naturally
happened.

Fra : Anita

Dato : 16-02-02 18:41

"Mark Thomas Gazel" skrev

KLIP
> [...]
> rigtige måde, tale frækt osv. Sådan er det og det afholder
> mig bestemt ikke fra at gøre det, men kræver en del ovetalelse at

Pyha. Det lyder sørme både besværligt og kedeligt. Det er i hvert fald ikke
sådan jeg holder af at dyrke sex og jeg håber da bestemt ikke, at min
kæreste tænker som du her beskriver. For mig at se skal sex da være rart og
mentalt afslappende. Så man netop ikke tænker så meget over hvad man gør -
men man gør bare "noget" - fordi det føles lækkert. Det er egentlig lidt
svært at forklare, for selvfølgelig tænker man over hvad man gør og tager
hensyn til hinanden, men det skal jo ikke være nogen belastning at dyrke
sex?

KLIP

*Tsk* Typisk fyre

Venlig hilsen Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-02-02 14:48

Hej Anita

> [...]

> hensyn til hinanden, men det skal jo ikke være nogen belastning at dyrke

Det er det da heller ikke, men jeg synes lige der skulle nuanceres lidt.
Miriam siger at få mænd kan leve op til hendes store sexdrift, og jeg siger,
at det er hårdt arbejde, hvis det skal være godt.

Jeg kunne da sagtens stikke sjoveren ind flere gange om dagen, men hvor
fedt er det?

> *Tsk* Typisk fyre

*Tsk* meget nedladende, men det er ok, for det var en dummert at smadre sin
nakke på sådan noget.

Fra : Puk

Dato : 17-02-02 17:20

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa Mark

> Ikke så godt. Derfor bliver de heller ikke praktiseret særligt
> tit.

Ok det var mest et nysgerrigheds spørgsmål, for det synes jeg
nemlig, jeg hører fra mange mænd. Det her med at pigerne helst
også skal komme er ret vigtigt, og det kan jeg da egentlig godt
forstå.

> Quickies er bestemt noget som manden får mere ud af end
kvinden. Ofte.

Sådan er det i hvert fald ofte for mig. Det er dejligt men det
er sjældent jeg kommer, simpelthen fordi det tager lidt længere
tid for mig, og så er det jo ikke rigtig en quicky længere *S*.

> Sorry, men det er et typisk kvindesvar. I vil ikke acceptere,
at
> det er hårdt arbejde for manden.

Jo da, men ikke mere hårdt arbejde end det kan være for kvinden.
Naturligvis alt afhængig af, hvad man gør og hvordan man gør det.

> Det er rart, men det trækker
> tænder ud at pumpe løs i 25 minutter og samtidig koncentrere
> sig om ikke at komme, holde den rigtige rytme, ramme på den
> rigtige måde, tale frækt osv.

Det lyder nu heller ikke særligt inspirerende, når du beskriver
det sådan.
Når jeg dyrker sex er det da også ret sjældent, at vi pumper løs
i 25 minutter. Vi skifter da både stillinger, tempo osv. Men
jeg kan faktisk godt være den aktivt bevægende (LOL det lyder
skæg) i 25 minutter eller mere for den sags skyld uden at føle
mig totalt smadret bagefter. Det har hjulpet en hel del efter
jeg har øget min kondi med min motionscykel. Jeg cykler minimum
50 minutter hver evig eneste dag og ud over at gøre en masse
andet godt, så har det bestemt også hjulpet mit sexliv.......og
det selvom jeg stadig ikke er nogen lille sylfide og sikkert ikke
har en overdreven kondi. Måske du kan hjælpe dig selv ved at
blive lidt mere fysisk aktiv helt generelt.

Og nej jeg skal ikke nødvendigvis koncentrere mig for ikke at
komme, men det skal min partner da heller ikke. Kommer han så
tager vi da bare en pause og fortsætter senere eller gør noget an
det som ikke lige kræver en erigeret pik.

> Sådan er det og det afholder
> mig bestemt ikke fra at gøre det, men kræver en del ovetalelse
at
> stille op flere gange om dagen.

Jo hvis det føles som hårdt arbejde mere end noget andet, så kan
jeg sagtens sætte mig ind i det. Selv kan jeg nu sagtens gøre
det flere gange om dagen, også selvom jeg måske er den aktive
hver gang den dag. Jo jeg bliver som regel lidt øm her og der,
men det har nu heller aldrig skadet nogen *S*.

> Det gør jeg bestemt også, og hun er meget forstående. Specielt
omkring
> mine nakkeproblemer i forbindelse med slikkeriet.

Hmmmmmmmmm, er der noget i vejen for at du ligger på ryggen og
hun står på knæ hen over dit hoved eller at i ligger i en 69 med
hende øverst? Jeg kan nemlig sagtens sætte mig ind i at man kan
blive træt i nakken af at slikke eller sutte, men der plejer da
at være råd for det *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Henning

Dato : 17-02-02 11:25

"Puk" <powder@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> quickies, men jeg kommer meget sjældent i den situation. Som
> regel når gutten at komme, før jeg gør og så er seancen ligesom

En "ordentlig partner" vil da også ved en quickie, sørge for
at være der for hende, til hun har fået sin orgasme eller hvad?
Jeg personligt kunne da ikke drømme om at efterlade hende
på spisebordet uforløst!

> [...]
> Så hvis du oplever det som om, du skal lægge mere fysisk arbejde
> for dagen, så skal du måske tage en snak med din kæreste om

Tjah, de gange hvor en partner har været on top, er det da hende,
der har gjort næste al arbejdet, jeg har bare ligget og spændt i mod,
kælet med hendes bryster, kysset dem etc. etc., alt efter hvad
partneren nu blev endnu mere vild og ophidset af, så jeg kan ikke
rigtig holde med dig Mark

MVH
Henning

Fra : Puk

Dato : 17-02-02 17:24

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> En "ordentlig partner" vil da også ved en quickie, sørge for
> at være der for hende, til hun har fået sin orgasme eller hvad?
> Jeg personligt kunne da ikke drømme om at efterlade hende
> på spisebordet uforløst!

Jamen er det så stadig en quicky? Af og til kommer jeg da
rimelig hurtigt, men ofte skal der altså lidt tid til og så går
der jo netop lidt af det her "wham, bam thank you mam" som
egentlig ellers er det jeg ville karakterisere som en quicky *S*.

> [...]
> kælet med hendes bryster, kysset dem etc. etc., alt efter hvad
> partneren nu blev endnu mere vild og ophidset af, så jeg kan

Jep sidder pigen øverst er det jo næsten åbenlyst hende der
sikkert er mest fysisk aktiv. Men også når gutten sidder på knæ
mellem hendes ben, kan det da være sådan eller hvis han står bag
hende eller hvis han næsten ligger på knæ hen over
hende...........ja faktisk er det kun i de stillinger hvor han
decideret hviler sin kropsvægt ovenpå hende, at han nok er næsten
nødsaget til at være den mest aktive. Alle andre stillinger kan
pigen jo sagtens tage over.........eller endnu bedre man kan dele
lidt *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Henning

Dato : 18-02-02 18:40

> [...]
> der jo netop lidt af det her "wham, bam thank you mam" som
> egentlig ellers er det jeg ville karakterisere som en quicky *S*.

Man er jo 2 om en quicky og den kommer jo kun i stand hvis
begge parter er "stang hamrende liderlige" og simpelthen ikke
kan vente, i de tilfælde hvor jeg har været med til quickys i
hvert fald
Hvis jeg skulle blive færdig først, tager det så ofte kun et par
minutter for hende at komme, ved at hun bruger fingrene medens
jeg kæler for hende på den specielle måde partneren nu bedst kan
lide *S*
En quicky for mig, tager op mod et kvarter, men tager jeg en quicky
for mig selv (onanerer), tager det 5 minutter

MVH
Henning

Fra : EH

Dato : 17-02-02 15:31

"Puk" <powder@worldonline.dk> wrote in message news:<VSvb8.14347$B43.972988@news000.worldonline.dk>...
> "Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> skrev i en meddelelse

> arbejde.
>
> Vel kan det da så, men så er det altså heller ikke værre.

Mon ikke det kommer an på hvor god form man er i?

Fra : Puk

Dato : 17-02-02 17:26

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det kommer an på hvor god form man er i?

Måske men jeg opfatter da ikke mig selv som specielt veltrænet.
Jeg er faktisk overvægtig og derfor har jeg jo altså også lidt
mere krop at skulle bevæge, hvilket vel burde betyde at det burde
være forholdsvis hårdt. Og dog for det er jo også lidt af en
fordom at et overvægtigt menneske nødvendigvis har en dårligere
kondi end et normalvægtigt menneske.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Søren

Dato : 19-02-02 20:00

On Sun, 17 Feb 2002 17:26:04 +0100, "Puk" <powder@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>være forholdsvis hårdt. Og dog for det er jo også lidt af en
>fordom at et overvægtigt menneske nødvendigvis har en dårligere

Overvægtige mennesker har faktisk en bedre kondi end en "normal"
person med samme størrelse, de træner jo bare ved at bevæge sig, det
har jeg fundet ud af efter at have taget 18 kg på efter at have ligget
stille med brækket fod i 3 måneder

Derudover har jeg da den erfaring at for det meste er det sjældent
"hårdt arbejde" at dyrke erotik/sex før senere samme aften/næste dag
når alle ens muskler har haft tid til at blive stive ,-)

Knus til alle

Søren