Menu med tekst
Fra : Tobias Paludan

Dato : 12-02-02 16:34

Hej med jer!
Jeg har på <http://www.myorange.dk/> set menuen, og har tænkt
over hvordan jeg eventuelt selv kunne lave et
nagiationssystem/menu hvor man navigere ved hjælp af links med
tekst, uden streh under (læs: myorange.dk)
Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Den nybagte, desperate webudvikler

:Tobias:.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : scn

Dato : 12-02-02 16:50

"Tobias Paludan" <tobiaspal@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:a4bckl$ntu$1@sunsite.dk...
> [...]
> nagiationssystem/menu hvor man navigere ved hjælp af links med
> tekst, uden streh under (læs: myorange.dk)

Der er en rigtig god beskrivelse på
www.html.dk (hvisk du ikke kender side bør du kigge der :))

http://www.html.dk/tutorials/css/lektion6.asp

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-02 16:44

Tue, 12 Feb 2002 15:33:41 +0000 (UTC), skrev Tobias Paludan
<tobiaspal@mailme.dk>:

>Jeg har på <http://www.myorange.dk/> set menuen, og har tænkt
>over hvordan jeg eventuelt selv kunne lave et
>nagiationssystem/menu hvor man navigere ved hjælp af links med
>tekst, uden streh under (læs: myorange.dk)

Denne her gruppe har en side med OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) på
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/>, hvor du
bl.a. finder svar på dette spørgsmål og mange andre gode ting.
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/style.html#Underline>
--
med venlig hilsen
Knud