Nokia 6210 med pludseligt signaludfald
Fra : Peter Andersen

Dato : 12-02-02 14:17

Jeg har en 6210 som har opfoert sig rigtig underligt. Den mister
simpelthen signalet og kan slet ikke finde noget netvaerk. Hvis jeg
lader den ligge i et stykke tid (maaske 1 time) som kommer signalet
nogle gange tilbage. Nogen gange slet ikke. Til tider er signalet der,
men telefonen afbryder opkaldet foer man overhovedet faar forbindelse.

Jeg har faaet skiftet min telefon 1 gang, hvor hele indmaden blev
skiftet ud, saa jeg mistaenker lidt at det kunne vaere mit Li-Ion
Polymer batteri (Ultra Slim), der paa en eller anden maade ikke
leverer den rigtige voltage til telefonen. Er der nogen der kan
bekraefte min teori eller har andre forklaringer?

Jeg sidder i Australien og kan derfor ikke faa min tlf lavet paa
garanti hernede. Jeg vil derfor meget gerne kunne loese det selv ved
evt at koebe et nye standardbatteri. Inden jeg goer dette vil jeg
naturligvis gerne lige hoere om andre har haft lignende erfaringer.

Haaber at hoere fra jer.

Mvh

Peter Lund Andersen

Fra : Birgit

Dato : 12-02-02 16:52

Hej Peter

Min Nokia 6210 laver præcis det samme. Jeg tænte først på om det kunne være
noget med senderen..... Men har ikke en dyt forstand på det.

Heldigvis kan man stadig ringe og lægge en besked..

Men det er tit det sker for mig også. Min tlf har aldrig været i stykker.

Hilsen Birgit

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-02-02 21:20

"Birgit" <mortil3@hotmail.com> wrote in message
> Hej Peter
>
> Min Nokia 6210 laver præcis det samme. Jeg tænte først på om det kunne
være
> noget med senderen..... Men har ikke en dyt forstand på det.

Har hørt det fra mange 6210 ejere, lyder som om det ikke er det bedste
skrammel den fon

Fra : Birgit

Dato : 13-02-02 17:25

Hej Flemming

Bortset fra det lille problem, så er det en kanon telefon. Den holder styr
på det hele, både adresser, telefonnumre, mailadresser, kalender, reminder
mv.

Jeg ville ikke bytte. Det skulle da lige være til en lille smart sølvtelefon
fra Sony som jeg så en gang. men den blev vist ikke til noget.

Hilsen Birgit

Fra : Janner

Dato : 13-02-02 18:13

Ja ....... min historie kort ....... først var skidtet til rep. 3 gange ,
hvor de sidste gang skiftede hele indmaden .... Men nej ... Så fik jeg en
sprit ny 6210'er ... men nej det samme..... Og fik så tilbudt at få en ny
endnu engang he he Nu var vi nået så langt at jeg var træt af den ... læs
meget træt. Men så lige til en solstråle historie, min mobil pusher er af de
få der mener at de er til for kundernes skyld så han byttede den uden
dikkedarer til en 8310'er som jeg ny har haft i et par måneder uden bøvl
overhovedet.

Hygge

Janner

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 13-02-02 18:28

"Birgit" <mortil3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Min Nokia 6210 laver præcis det samme. Jeg tænte først på om det kunne
være
> noget med senderen..... Men har ikke en dyt forstand på det.

Det var en mulighed. Prøv at gå i et rep center hvor de laver den mens du
venter. Det er en kanon telefon.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 13-02-02 18:26

"Peter Andersen" <plandersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> evt at koebe et nye standardbatteri. Inden jeg goer dette vil jeg
> naturligvis gerne lige hoere om andre har haft lignende erfaringer.

For det første, så kan de der uoriginale batterier ødelægge mere end de
gavner, og for det andet burde du kunne få den lavet alle steder på
garantien.