Skærme
Fijala 3554
Kan man få en lækker 17" til under 3000kr?
Fra : Ukendt

Dato : 12-02-02 13:56

Billedrøret skal være helt flat og den skal helst kunne køre 1024x768
i 100Hz uden problemer. Jeg har kigget lidt på LG Flatron 795FT Plus
og LG Flatron 776FM. Kan i anbefale andre skærme?

Forresten flimrer min vens Sony G200P en lille smule ved 1024x768 i
100Hz. Skyldes det skærmen eller hans Asus GF2 Pro?

Mvh
Jürgen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-02 18:13

<Jürgen> wrote in message news:2l3i6uo66jtbkjnq34ts39l1qsah6cl3cv@4ax.com...

> Forresten flimrer min vens Sony G200P en lille smule ved 1024x768 i
> 100Hz. Skyldes det skærmen eller hans Asus GF2 Pro?

Mon ikke det er grafikkortet?

Hvide baggrunde er meget krævende for grafikkort.. Det er sikkert der´ det
flimrer...

Min Samsung i 1600 *1200 i 85 HZ sammen med et radeon ATI kort... kan man
ane en flimren ved hvide baggrunde.

Fra : Michael

Dato : 16-02-02 12:52

> Billedrøret skal være helt flat og den skal helst kunne køre 1024x768
> i 100Hz uden problemer. Jeg har kigget lidt på LG Flatron 795FT Plus
> og LG Flatron 776FM. Kan i anbefale andre skærme?

Jeg har købt en Samsung SyncMaster 757NF. Den opfylder vist de krav du
stiller (og koster ca. 2500 kr)

--
Include the word IACK somewhere in the subject line if you reply by mail