Allergi
Fra : Denise

Dato : 12-02-02 11:43

Hej
Har lige læst en artikel i Astma Allergi Bladet, der nævner, at
Rigshospitalets Allergiklinik er ved at teste tabletbehandling på mennesker
med græspollenallergi. Artiklen nævner, at man jo i dag kan få
injektionsbehandling, som er besværlig og kan give bivirkninger. I artiklen
nævnes også, at allergi overfor kat, husstøv m.m. skulle kunne afhjælpes med
piller. Desværre står der at de færdige test resultater nok først kommer i
løbet af 2-3 år, men alligevel er det noget der er værd at holde øje med,
for os som har/kender nogle der har allergi overfor katte.
Det kunne jo være fedt, hvis de stakkels mennesker, der gerne vil have kat
eller hund, kunne blive helbredt.
Her er et link til en del af artiklen (der står ikke om kat her, men det
står der i den komplette artikel).

http://makeashorterlink.com/?V35A2676

Hilsen Denise

Fra : Lene

Dato : 12-02-02 15:12

Hejsa, allesammen!
Der KAN gøres noget ved allergi over for katte, det lover jeg Jer.
Ring til Homeoteket i Frederiksberg (tlf. 33 24 08 97) og bestil nogle
dråber fra Ainsworth i kategorien Allergener.
Det er mig med Lillepot, der havde katteinfluenza. Hun er helt rask, og det
er alle de andre katte også, der havde influenza. Dråberne i dette tilfælde
hed "Cat Flu", og er også fra Homeoteket. De har en hel afdeling for sig
selv med hensyn til sygdomme hos kat & hund.
Altså, giv aldrig op.
Kærlig hilsen Lene, Vol au Vent og alle de andre misser

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-02-02 17:37

Denne artikel handler om mennesker med katteallergi - det er noget der
er svært at gøre noget effektivt ved, Jeg taler af erfaring.

Katte med allergi er også et problem da det kan være svært at definere
vhad katten er allergisk over for.

mvh Camilla

Fra : Lene

Dato : 13-02-02 00:20

Hejsa, Camilla
Jeg ved godt, at du mener mennesker med katteallergi.
Jeg taler altså også ud fra erfaring, når jeg henviser til Homeoteket, der
har naturprodukter mod katteallergi hos mennesker.
At de så også har ting til dyr er en anden sag.
Hilsner fra Lene og alle misserne