hjemmeside
Fra : connie nielsen-

Dato : 12-02-02 11:28

Hej Gruppe.
Så er det mig igen.

Er der nogen som kan hjælpe mig med se evt hvad der er i vejen ,
mine billeder på min foto side vil ikke komme frem.

De er importeret fra min computer.'
Connie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-02 14:15

Tue, 12 Feb 2002 10:27:30 +0000 (UTC), skrev connie nielsen-
<nicondoes@yahoo.dk>:

>Er der nogen som kan hjælpe mig med se evt hvad der er i vejen ,
>mine billeder på min foto side vil ikke komme frem.

En adresse, tak.

Hvis det stadig er http://nicondoes.subnet.dk, så kan man ikke se
siden.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : connie nielsen-

Dato : 12-02-02 15:11

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

Hej Knud.

Nej det er ikke samme adresse.Jeg har fået den mest åndsvage adr:

http://www.netby.dk/Oest/Gaiastraede/70/

Men skal , når jeg har fået mere forstand have en anden, du må gerne
foreslå mig en.

Det med de billeder kan jeg ikke forstå. For der er et billede på
forsiden og den er god nok , jeg har hentet dem fra samme bibliotek.
altså importeret det fra min egen computer på mit c drev.

Connie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-02 15:47

Tue, 12 Feb 2002 14:10:59 +0000 (UTC), skrev connie nielsen-
<nicondoes@yahoo.dk>:

>Nej det er ikke samme adresse.Jeg har fået den mest åndsvage adr:
>

>http://www.netby.dk/Oest/Gaiastraede/70/
>
>Men skal , når jeg har fået mere forstand have en anden, du må gerne
>foreslå mig en.

Køb en webhotelplads, det kan du få for 50 - 60 kr. om måneden og
du kan få et rigtigt domæne, www.domænenavn.dk

Jeg kan ikke lige lokalisere fejlen, for jeg kan ikke finde
billederne.

Men et par gode råd, som kan være årsag til problemet:
Undlad æøå i filnavne
Undgå mellemrum, hvis du endelig vil, så min_kat.jpg
Lad være med at blande store og små bogstaver, brug altid små
bogstaver.
Overvej om det er nødvendigt at have så lange filnavne.

Prøv at rette det og lad os så se siden igen.

Fra : V.B:K.

Dato : 12-02-02 16:14

> Er der nogen som kan hjælpe mig med se evt hvad der er i vejen ,
> mine billeder på min foto side vil ikke komme frem.
>
> De er importeret fra min computer.'
> Connie

Du skal ikke bruge æ ø å til dine billeder. En af dem hedder eks:
http://www.netby.dk/Oest/Gaiastraede/70/images/Picture_0205%20Tippi%20på%20s
ofa.jpg

kald evt billedet for:
pic_0205_tippi_paa_sofa.jpg