Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax fejl - E7 vises i display
Fra : cs3@vd.dk

Dato : 12-02-02 10:15

Hej,

er der en kameratekniker som kan fortælle mig om jeg kan gøre noget
ved en fejl på mit Pentax Zoom 90 kamera. Den viser E7 i displayet så
snart jeg forsøger at tage et billede. Jeg tror fejlen opstod på et
tidspunkt hvor jeg ved et uheld kom til at åbne for kameraet mens der
stadig var film i kameraet.

Er der nogen der kan hjælpe ? Det kan sikkert ikke svare sig at få
lavet kameraet ved en autoriseret forhandler.

Vær rar at sende en mail til cs3@vd.dk

Claus Boye

Fra : thl

Dato : 12-02-02 13:27

<cs3@vd.dk> skrev i en news:3c68d94f.419944758@news.inet.tele.dk
> [...]
>
> Er der nogen der kan hjælpe ? Det kan sikkert ikke svare sig at få
> lavet kameraet ved en autoriseret forhandler.

E7 = lukkerfejl, reparationspris hos pentax kr 1139,- inkl. moms.
mvh
Thorbjørn

Fra : Langgaard

Dato : 12-02-02 19:38

Hej

Jeg har en Pentax Espio 928, der står U7 i displayet, hvad betyder så det ?

Der er en del Pentax til salg med lignende fejl, det er ikke god reklame !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : thl

Dato : 13-02-02 11:29

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
> [...]
?

> Der er en del Pentax til salg med lignende fejl, det er ikke god reklame !

U 7 = zoomfejl , pentaxpris 1303,-

mvh

Thorbjørn