7110 slukker selv?
Fra : Søren Madsen

Dato : 12-02-02 09:23

Hvorfor det? Det kan være når jeg tager den op af min taske jeg opdager at
den er slukket, og i går da jeg lagde på efter en samtale slukkede den også.
Den er altid låst når jeg lægger den i f.eks. min taske. Det er ikke fordi
den mangler batteri. Det sker måske 5-6 gange i løbet af en måned.
Er det en idé at opdatere software. I så fald, hvordan gør man det, og
hvordan ser jeg hvilken version jeg har?
Bor ved Næstved
Kan nogen hjælpe?
Søren

Fra : Peder Hansen

Dato : 12-02-02 09:36

Hvis batteriet sidder lidt løst kan den godt slukke af sig selv!

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 12-02-02 16:46

Tit og ofte hjælper det at rense batteriets og telefonens poler med en
vatpind med sprit! Selvom det ikke er lige til at se, kan der sagtens sidde
en masse skidt på dem! Det hjalp i hvert fald mig. Samme historie gælder
ofte for SIM-kortets kontaktflader.

/Lasse

Fra : helloo.dk

Dato : 12-02-02 20:34

Jeg havde selv det samme problem med min gamle Nokia 5110 men da jeg fik
opdateret min software hjalp det.. Du kan se din version ved at taste
*#0000#
Og hvor du kan få opdateret din telefon er helt på til dig selv. Og hvor du
bor...

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Søren Madsen

Dato : 12-02-02 22:05

Der er ca 1 mm. slør når jeg trækker lidt frem og tilbage i batteriet, men
den slukker ikke. Jeg prøver lige sprit-finten.
Søren