Apropos nudisme...
Fra : T'abula R'asa

Dato : 12-02-02 04:57

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

fandt jeg lige dette frem fra min tvivlsomme samling:

http://www.just-well.dk/naturist.htm

Hilsener
Peter S. Winding, sexualkritisk antipaedagog og paedofil.
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : chokmah

Dato : 13-02-02 18:06

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message
> NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
> No effort was made to verify the identity of the sender.
>
> fandt jeg lige dette frem fra min tvivlsomme samling:
>
> http://www.just-well.dk/naturist.htm

den er faktisk meget spænende har lieg boogmarked den og kan bruges i mange
indlæg som eksemplifikation
Mv
Bo

Fra : Anders Nielsen

Dato : 13-02-02 23:11

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> fandt jeg lige dette frem fra min tvivlsomme samling:
>
> http://www.just-well.dk/naturist.htm

rimelig morsom faktisk "tag bukserne på" godt det ikke var mig der var
betjent og havde fået den opgave..

Fra : T'abula R'asa

Dato : 14-02-02 07:02

Bo skrev:

> Den er faktisk meget spaendende [...] og kan bruges i mange indlaeg
> som eksemplifikation.

og Anders Nielsen:

> rimelig morsom faktisk [...]

Og den lidet skjulte humor understreger maaske, at nogen har en tendens
til at tage livet lidt for serioest.

Hvad er der galt med noegne kroppe? Med dinglende pikke og patter?
Tykke maver og fede laar? Synlige ribben og stankelben? Ingenting.

I oevrigt finder jeg det selv dejligt befriende, at gaa noegen rundt
i svoemmehallens omklaedningsrum. Som nudisterne saa ofte siger,
oplever man, hvordan mange af de forskelle, barrierer og distancer,
man normalt oplever folk imellem, udviskes og forsvinder for en stund.

Saa en slags anbefaling skal der lyde herfra.

Hilsener
Peter S. Winding
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 14-02-02 15:40

On 14 Feb 2002 06:02:11 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

HI Peter :)

>Og den lidet skjulte humor understreger maaske, at nogen har en tendens
>til at tage livet lidt for serioest.

jamen jeg tror da i måske alle livets samenhæng at man bør erindre at
humoren er vores bedste alierede - at man kan være nok så forskelige
og uenige er en naturlig del af det at indgå i med menskelige
relationer og angiveligt vis den måde hvor på vi sammen udvikler os
mest - ved at opleve nye og ukendte ting ved hianden - men når b.la
striden raser for voldsomt så tror jeg at det er et karekteristika for
et hvert rumeligt menneske at de også kan finde noget komisk ved sig
selv eller situationen !

MvH
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)