Driver
Fra : Steen Johansen

Dato : 24-01-01 18:42

Hej kan ikke finde driver til mit netkort 3Com Fast Etherlink XL TX Wol
er der nogen der har dem har været over på deres HJ. men synes ikke der er
til mit

Fra : Eivind Olsen

Dato : 24-01-01 21:03

De er der allesammen - med mindre det er en chip der sidder på bundkortet,
så skal du have driveren
hos din bundkorts leverandør.

Eivind

Kig efter et nummer på kortet, du har sandsynligvis et fast etherlink 905C
TX eller lign
prøv at hent den driver der understøtter 90X kort, det er sandsynligvis den.