Hjælp - der er en fejl på min side.
Fra : Michael Sørensen

Dato : 12-02-02 00:07

Kan en venlig sjæl ikke fortælle mig, hvorfor mit banner på min startside
ikke dukker op mere (det gjorde den før i tiden), men der ingen problemer er
med bannerne på alle mine undersider.

Håber på lidt hjælp fra jer kloge hoveder ; )

/MS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-02-02 00:14

Tue, 12 Feb 2002 00:07:26 +0100, skrev "Michael Sørensen"
<m-s@mail1.stofanet.dk>:

>Kan en venlig sjæl ikke fortælle mig, hvorfor mit banner på min startside
>ikke dukker op mere (det gjorde den før i tiden), men der ingen problemer er
>med bannerne på alle mine undersider.

Og hvordan havde du tænkt dig, at vi skulle kunne svare på det?

Et link er nødvendigt.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Sørensen

Dato : 12-02-02 12:23

> Og hvordan havde du tænkt dig, at vi skulle kunne svare på det?
>
> Et link er nødvendigt.

Det var så den klassiske fejl fra min side, som jeg nok kommer til at høre
for resten af mine dage.

linket er: http://home1.stofanet.dk/m-s

/MS

Fra : Jens Peter Karlsen