HTTP_REFERER?
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 11-02-02 23:29

Hej Gruppe,

Hvordan får jeg fat i URL'en som brugeren der ser min side blev sendt fra?

Mvh
Thomas

Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 11-02-02 23:34

> Hvordan får jeg fat i URL'en som brugeren der ser min side blev sendt fra?

Taget fra dokumentationen:
$HTTP_REFERER
The address of the page (if any) which referred the browser to the current
page. This is set by the user's browser; not all browsers will set this.

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 11-02-02 23:46

> Taget fra dokumentationen:

jatak, Jeg har skam RTFM.

> $HTTP_REFERER
> The address of the page (if any) which referred the browser to the current
> page. This is set by the user's browser; not all browsers will set this.

Men dette virker ikke.
Prøv selv at lave et link til http://sprex.dk og gå ind på den.
Jeg har sat den til at echo URL'en man blev sendt fra hvis det altså virker.
--
CODE:
$referer = $HTTP_REFERER;

Thomas