TDC - Kan der godt være både
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-02-02 23:22

Jeg har haft en ADSL hos TDC og der brugte vi Siemens udstyr. Det
opsagde vi så.

Nu har vi bestilt igen, men denne gang har vi fået Ericsson udstyr.

Samme adresse og samme central.

Jeg har lige læst et indlæg, hvor der fremgår at det ikke er
ligegyldigt:

http://raveparty.at/DanceSquad/

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-02-02 00:01

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

Svaret på spørgsmålet i subjekt (det er en dårlig vane kun at skrive det
der) er ja

Fra : Jesper Skriver

Dato : 12-02-02 00:02

On Mon, 11 Feb 2002 23:22:14 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote:
> Jeg har haft en ADSL hos TDC og der brugte vi Siemens udstyr. Det
> opsagde vi så.
>
> Nu har vi bestilt igen, men denne gang har vi fået Ericsson udstyr.
>
> Samme adresse og samme central.

Ja, der kan meget vel være både Siemens og Ericsson udstyr på samme
central.

> Jeg har lige læst et indlæg, hvor der fremgår at det ikke er
> ligegyldigt:
>
> http://raveparty.at/DanceSquad/

Et dårligt eksempel betyder ikke at der generelt er problemer, Ericsson
udstyret virker fint.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Steen

Dato : 12-02-02 08:13

> Jeg har lige læst et indlæg, hvor der fremgår at det ikke er
> [...]

_ samme svar som Martin og Jesper med den tilføjelse, at det er en del af
den løbende forbedring/tilpasning af TDCs NET - Så tingene kulle kun blive
bedre - og TDC lærer jo også med tiden, og tilpasser sig.
- også selv om det går galt nogle gange... hedligvis ikke hovedreglen.

Hilsen Steen
Som vist kun udtaler sig på egne vegne

Fra : Morten Birkelund

Dato : 12-02-02 19:17

"Steen" <Stone@Steinerworld.dk> wrote in message

> [...]
> bedre - og TDC lærer jo også med tiden, og tilpasser sig.
> - også selv om det går galt nogle gange... hedligvis ikke hovedreglen.

Jeg har faktisk primært kun haft positive oplevelser med TDC, jeg bestilte
en Brebbånd ADSL i slutningen af januar, d. 4 feb som aftalt kommer der en
teknikker 12.00 som aftalt.

Han fjerner en gammel fastmonteret NT boks, og sætter et stik op der hvor
linjen løber ind i huset (efter mit ønske).

Han er så flink at undlade at lukke den (efter mit ønske) så jeg selv kan få
kablet alt om.

Jeg bruger 5 min på at få sat NTab boxen, skillefilter og modem til, jeg
tænder og _alt_ virker uden problemer, der har kørt mere eller mindre
problemløst siden. Jeg har 1 gang siden d. 4 feb tabt forbindelsen til
nettet, og det var fordi at jeg selv lavede kaos i den, da jeg prøvede at
droppe at køre DHCP (det skal man ikke prøve) da jeg har fast IP.

Bare lige for at poste en af de mange positive oplevelser jeg har haft med
TDC, i en gruppe hvor der primært kommer ris.
Det skal lige siges at jeg intet tilhørsforhold har til TDC, udover at jeg
er kunde hos dem med min ADSL og Telefonlinje.

En stor ros til alle de TDC medarjbedere som er bagved det hele, og får det
til at fungere.

--
Morten Birkelund, jeg udtaler mig 100% for egen regning.